کسب قهرمانی در سه رده وزنه‌برداری بانوان خوزستان در کشور بی‌سابقه است

اهواز - ایرنا - رییس هیات وزنه برداری خوزستان گفت: کسب سه مقام قهرمانی توسط بانوان استان در تاریخ وزنه برداری استان و کشور بی‌سابقه بوده و این موضوع نشان از اقتدار وزنه برداری خوزستان است.

سیدعلیرضا قریشی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در مجموع این پیکارها، وزنه برداران استان در سه رده سنی ۲۰ مدال طلا، ۹ نقره و یک برنز کسب و با شایستگی تمام سکوی قهرمانی را از آن خود کردند.

رییس هیات وزنه برداری خوزستان گفت: در دسته ۴۵ کیلوگرم رده سنی نوجوانان آنا مرادی موفق به کسب ۲ مدال طلا و یک نقره شد همچنین در دسته ۶۴ کیلوگرم دنیا عظیمی نژاد سه نشان طلا و در دسته ۸۱+ کیلوگرم نیز هستی اسدپور ۲ مدال طلا کسب کرد.

وی افزود: در رده سنی جوانان و در دسته ۴۵ کیلوگرم منا نژاد نیلی سه طلا، دسته ۵۹ کیلوگرم عسل بهادری یک طلا و ۲ نقره، دسته ۶۴ کیلوگرم شبنم صالحی سه مدال نقره و دسته ۷۱ کیلوگرم آیدا علائی سه طلا کسب کرد.

قریشی اظهارکرد: در رده سنی بزرگسالان در دسته ۶۴ کیلوگرم هانیه خسروی سه نشان نقره، دسته ۷۱ کیلوگرم زهرا سلامات یک نشان برنز، دسته ۷۶ کیلوگرم فاطمه سلامات سه نشان طلا و در دسته دسته ۸۱ کیلوگرم زهرا سلحشور سه طلا تصاحب کرد.

وی افزود: با وجود اینکه وزنه برداری بانوان خوزستان ۲ سال دیرتر از سایر استان‌ها شروع شد اما عملکرد بانوان استان در این رقابت‌ها بی‌نظیر بود و تلاش می کنیم این روند ادامه دار باشد.

بیش از ۲۰۰ هزار خوزستانی به صورت حرفه ای مشغول ورزش کردن هستند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha