هدف از منازعات امروز جهان کسب تسلط و برتری در زمینه انرژی است

تهران- ایرنا- معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور با تبیین جایگاه انرژی در دنیای معاصر گفت: بخش عمده‌ای از منازعات امروز جهان از سوی قدرت‌هایی طراحی می‌شود که هدف آن‌ها کسب تسلط و برتری در زمینه انرژی است.

به گزارش ایرنا از شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، عبدالرحمن کشوری روز چهارشنبه (۲۸ تیرماه) در مراسم بازدید از بخش دریایی پروژه بندرعباس-لافت – گورزین، حوزه انرژی را از پرتنش‌ترین حوزه‌ها در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی کشورها دانست و ادامه داد: دشمنان داخلی و خارجی به دنبال ایجاد اختلال در روند خدمت‌رسانی به مردم به ویژه در زمینه توزیع انرژی هستند؛ از این رو باید برای پیشگیری از ایجاد اختلال در این قلمرو مهم، برنامه داشت.

وی افزود: یکی از کارآمدترین روش‌ها در پیشگیری این است که پدافند غیرعامل در ذات طرح‌ها دیده شود و امروز شاهد تعبیر این آرزو هستیم؛ چرا که راهبران فهیم طرح‌های توسعه‌ای به خوبی الزام‌های پدافند غیرعامل را در طرح‌ها پیاده‌سازی کرده‌اند.

کشوری با اشاره به بازدید میدانی خود از پروژه بندرعباس- لافت – گورزین، عمق فهم و ادراک دست‌اندرکاران توسعه گاز را تحسین کرد و گفت: شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران که مدیریت این طرح مهم را برعهده دارد سازمانی متعالی و پیشرو در اجرای طرح‌های انرژی کشور به شمار می آید و از دانش، درک و فهم مناسب در این زمینه برخوردار است.

معاون انرژی سازمان پدافند غیرعامل کشور در پایان گفت: در انتهای هر طرح و هنگام تحویل آن به بهره‌دار، باید اطلاعات مهم از جمله الزام‌های پدافند غیرعامل و اقدام‌های انجام شده در این خصوص، در بهترین شکل ممکن در اختیار بهره‌بردار قرار گیرد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار اقتصاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha