۲۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۱
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85175688
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان معرفی شد

۲۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۴۱
کد خبر: 85175688
مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان معرفی شد

سنندج-ایرنا- "حسین رحیمیان" طی مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی به عنوان مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان معرفی شد.

به گزارش ایرنا، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان روز پنجشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان در سنندج اظهار کرد: از مدیرانی که منصوب می شوند انتظار کارآمدی و توانمندی و ضدیت و مبارزه با فساد را داریم.

مهدی رمضانی با اشاره به اینکه مدیر جدید باید ویژه‌تر و جهش یافته تر از مدیر قبلی عمل کند، افزود: نیروی واکنش سریع در تعزیرات حکومتی استان نیاز داریم تا کارها با سرعت و دقت بیشتری انجام شود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری هم در این مراسم با بیان اینکه عدل حاکمان منجر به رفاه و آسایش در جامعه می شود، ادامه داد: براساس آیات قرآن کریم عدالت اگر در همه زمینه ها اجرا شود مشکلی در جامعه نمی ماند چراکه قوام زمین و آسمان به عدل است.

ماموستا فایق رستمی با بیان اینکه کردستان دارای ظرفیت های فراوانی در بخش های مختلف است، افزود: بهترین تولیدکننده گوشت قرمز و بیشترین واحد مرغداری در این استان وجود دارد که این موارد بخشی از توانمندی های این خطه است.

وی ادامه داد: با وجود این ظرفیت ها، قیمت بسیاری از کالاها و محصولات در این استان بالا است و رسانه های ضد انقلاب هم هر نوع گرانی را دست مایه ضربه زدن به کشورمان می کنند، بنابراین می طلبد در راستای کاهش تورم و قیمت ها مسئولان جدیت بیشتری داشته باشند.

ماموستا رستمی اضافه کرد: با استفاده از نعمت های خدادادی که در اختیار استان است باید برای بهبود وضعیت بازار تلاش بیشتری کرد.

سید نجیم حسینی که هفت سال مدیرکل تعزیرات حکومتی کردستان بود در این مراسم گزارشی از مهمترین اقدامات خود را ارائه کرد و از همه افرادی که او را در انجام صحیح رسالتش یاری کردند، تشکر کرد.

حسین رحیمیان هم که سابقه ۶ سال ریاست تعزیرات حکومتی شهرستان های سقز و قروه را در کارنامه فعالیتش دارد، به عنوان مدیرکل جدید تعزیرات حکومتی کردستان معرفی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha