جمع‌آوری ۴۵ معتاد متجاهر در شوشتر 

اهواز - ایرنا - فرمانده انتظامی شوشتر از جمع‌آوری ۴۵ معتاد متجاهر این شهرستان در قالب اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی خبر داد.

به گزارش چهارشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ روح اله بیگدلی در خصوص جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر و پشتیبانی سایر یگان‌های انتظامی با انجام اقدامات پلیسی ۴۵ معتاد متجاهر را جمع‌آوری و به منظور اصلاح و بازپروری تحویل کمپ‌های ترک اعتیاد دادند.

وی با اشاره به اینکه اعتیاد در بسیاری از جرائم و آسیب‌های اجتماعی از جمله وقوع سرقت و نابسامانی خانواده نقش دارد، گفت: در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت افراد در امر تهیه و توزیع موادمخدر و معتادان متجاهر، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

سارقان حرفه‌ای در باغملک ناکام ماندند

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان باغملک از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای موتورسیکلت توسط ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد و گفت: در پی وقوع ۲ فقره سرقت موتورسیکلت در شهرستان باغملک، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

سرهنگ عبدالرحیم قربان‌پور افزود: ماموران کلانتری ۱۱ با تحقیقات تخصصی هویت ۲ سارق حرفه‌ای در ارتباط با سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی، آن‌ها را مخفیگاه‌هایشان دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان باغملک با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه متهمان، ادامه داد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۲ فقره موتورسیکلت اعتراف و پس از تشکیل پرونده و تحویل مرجع قضائی با قرار صادره روانه زندان شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha