براساس گزارش پلیس راهور تهران بزرگ، طبق قانون هوای پاک، از هر ۱۰ موتورسیکلتی که تولید میشود باید یکی برقی باشد و در ازای هر سه موتورسیکلت تولیدی باید یک موتور اسقاط شود که در عمل هنوز اجرایی نشده است.
تهران- ایرنا- دردسرهای موتورسیکلتهای تهران به تخلفات رانندگی ختم نمیشود. طبق برآوردهای کارشناسان و نهادهای رسمی بیش از ۱۰ درصد از آلودگی هوای شهر تهران ناشی از این موتورسیکلتهای فرسوده و کاربراتوری است که هر کدام از آنها نزدیک به ۱۲ برابر یک خودروی یورو ۴ آلایندگی ایجاد میکنند.
نظر شما