۲۷ تیر ۱۴۰۲، ۹:۴۲
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85173223
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

راهنمای تجاری کردستان تهیه می شود

سنندج-ایرنا- رئیس کمیسیون کسب و کار اتاق بازرگانی سنندج گفت: راهنمای تجاری استان را با هم اندیشی و همکاری فعالان و صاحب نظران اقتصادی تهیه می کنیم.

به گزارش ایرنا، اردشیر عظیمی نیا روز سه‌شنبه در کمیسیون کسب و کار اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج که در سالن جلسات اتاق برگزار شد، اظهار کرد: توسعه کسب و کار یکی از رسالت های اتاق های بازرگانی است و در راستای این مهم به دنبال ایجاد شبکه تجاری در استان هستیم.

وی یکی از برنامه های اتاق بازرگانی سنندج را تدوین راهنمای تجاری استان خواند و افزود: برای تهیه این راهنما نیاز به جمع آوری اطلاعات داریم.

رئیس کمیسیون کسب و کار اتاق بازرگانی سنندج با بیان اینکه فرم اطلاعات تجاری در استان تهیه شده است، اضافه کرد: روال تهیه این راهنما بدین گونه است که فراخوانی برای تکمیل فرم اطلاعات تجاری اعلام شود.

عظیمی نیا ادامه داد: قبل از اعلام فراخوان نشست هم اندیشی با حضور فعالان اقتصادی برگزار کردیم تا نظرات و پیشنهادات آنها را جویا شویم.

وی تهیه کتابچه و سامانه را از دیگر اقدامات اتاق بازرگانی خواند و یادآور شد: در راستای تجارت داخلی و خارجی دنبال تهیه کتابچه تجاری استان به چندین زبان مختلف و توزیع آن در اتاق های بازرگانی و اتاق مشترک ایران و دیگر کشورها از جمله عراق، عمان و غیره هستیم.

رئیس کمیسیون کسب و کار اتاق بازرگانی سنندج بیان کرد: این اقدام گام نخست بوده و در گام های بعدی، اقدامات دیگری در برنامه داریم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha