بیمارستان شهید سلیمانی بهمئی با حضور رئیس جمهور افتتاح شد

یاسوج - ایرنا- بیمارستان ۳۲ تخت‌خوابی شهید سلیمانی شهرستان کم برخوردار بهمئی روز سه شنبه و در دومین روز از سفر استانی دولت به کهگیلویه و بویر احمد با حضور آیت الله رییسی رییس جمهور به بهره برداری رسید.

به گزارش ایرنا ، ساخت این بیمارستان با زیربنای ۶هزار متر مربع در زمینی به مساحت ۲۳هزار مترمربع بالغ بر ۱۳۵ میلیارد تومان هزینه داشته که ظرفیت افزایش تا ۶۴ تخت را نیز دارد، این بیمارستان شامل بخش های مختلف اطفال، داخلی، اورژانس، جراحی سرپایی و تخصصی است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در آیین افتتاح این بیمارستان گفت: با احتساب این مرکز، تعداد بیمارستان های استان به ۱۲ و تعداد تخت های بیمارستانی نیز به بیش از هزار و ۵۰۰ تخت می رسد.

سعید جاودان سیرت به آغاز عملیات اجرایی این طرح درمانی در سال ۹۳ اشاره کرد و افزود: پیگیری ها و همت دولت سیزدهم به ویژه شخص رییس جمهور موجب تسریع روند ساخت و تکمیل این بیمارستان و افتتاح آن برای خدمت رسانی به مردم منطقه شد.

شهرستان بهمئی با جمعیت ۵۰ هزار نفر به مرکزیت شهر لیکک در فاصله ۳۵۰ کیلومتری یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد واقع شده است.

رییس جمهور و اعضای هیات دولت در ششمین مقصد از دور دوم سفر های استانی به منظور انجام سفری ۲ روزه، صبح دوشنبه (۲۶ تیر) واد استان کهگیلویه و بویراحمدشد.

همزمان با دومین سفر۲ روزه (۲۶ و ۲۷ تیر) رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه‌های مهمی در حوزه اقتصادی، عمرانی صنعتی، تولیدی و سرمایه‌گذاری پیش بینی شده که تحول عظیمی در عمران و آبادانی و بهبود معیشت مردم ایجاد می کند.
طرح های مهم عمرانی از جمله سد چم شیر،کارخانه پتروشیمی گچساران، احیای کارخانه قند یاسوج و جاده پاتاوه به دهدشت و بیمارستان بهمئی با حضور رئیس جمهور و هیات همراه افتتاح شده و یا در حال بهره برداری است.

در سفر نخست رئیس جمهور به کهگیلویه و بویراحمد در مهر ۱۴۰۰، تعداد ۲۱۷ طرح زیربنایی، زیرساختی و توسعه‌محور در بخش‌های مختلف اعم از گردشگری، راه، آب، نفت و گاز، پتروشیمی، گیاهان دارویی، صنعت و کشاورزی برای عبور از محرومیت‌ها و شتاب‌بخشی به روند توسعه‌ای این استان به تصویب رسید.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha