۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۲۱:۱۸
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85172997
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بیست و هفتمین نمایشگاه تخصصی مبلمان در سنندج برپا شد+فیلم

سنندج-ایرنا- نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون داخلی از روز دوشنبه با حضور شرکت های تولیدی مبل از ۲۸ استان کشور در محل دائمی نمایشگاه بین المللی کردستان در سنندج برپا شد.

به گزارش ایرنا، معاون امور بازرگانی توسعه و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان در حاشیه برپایی این نمایشگاه در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: یکی از برنامه ها و سیاست های این اداره کل برپایی نمایشگاه های تخصصی است.

طاها سمیعی با اشاره به اینکه براساس برنامه ریزی انجام شده در سال جاری ۱۴ نمایشگاه تخصصی برپا می شود، افزود: بیست و هفتمین نمایشگاه تخصصی مبلمان و دکوراسیون داخلی از امروز ۲۶ تیر تا ۳۰ همین ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان پذیرای بازدید علاقمندان است.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه ۶۰ غرفه دایر شده است، اضافه کرد: کردستان، آذربایجان های غربی و شرقی، اصفهان، تهران، اراک و البرز از جمله استان های شرکت کننده در این نمایشگاه است.

معاون امور بازرگانی توسعه و تجارت اداره کل صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: علاقه مندان می توانند هر روز از ساعت ۱۷ تا ۲۳ از غرفه های دایر شده در این نمایشکاه دیدن کنند.

سمیعی ادامه داد: سرویس خواب، تشک، کمد، مبل راحتی و استیل، سرویس جهیزیه عروس، صنایع چوبی، مصنوعات ام دی اف و میز ناهارخوری دکوراسیون منزل و لوستر از چمله محصولات به نمایش در آمده در این نمایشگاه است.

وی یادآور شد: این نمایشگاه به منظور معرفی و عرضه محصولات تولیدی حوزه مبلمان و دکوراسیون داخلی و حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان دایر شده است.

نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان واقع در سنندج، بلوار مستضعفین، جنب میدان میوه و تره بار است.

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان متعلق به سه تشکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج، اتاق تعاون و خانه صنعت و معدن کردستان است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha