«سی مردم ، تِِی مردم» شعار یاسوجی‌ها در استقبال باشکوه از رییس جمهور

یاسوج - ایرنا - شهروندان حاضر در ورزشگاه تختی شهر یاسوج (محل سخنرانی رییس جمهور) با شعاری به گویش لری با عنوان «سی مردم، تِی مردم» به معنای برای مردم و کنار مردم از آیت الله رییسی رییس جمهور استقبال کردند.

به گزارش ایرنا، هزاران نفر از حاضران در ورزشگاه تختی شهر یاسوج با ورود آیت الله سید ابراهیم رییسی شعار سلام اولاد پیغمبر خش اومی سردادند.

آنان با تکرار این جملات زیبا اینجا دیار مردمان مهربان است ما میراث دار نهضت پیر خمینیم وفاداری خود به نظام جمهوری اسلامی را نشان دادند.

در حالی که ساعتی است که ورزشگاه تختی شهر یاسوج مملو از شهروندان چشم انتظار رییس جمهور است در این لحظات شمار زیادی از شهروندان یاسوجی از خیابان شهدای نیروی انتظامی در حال رساندن خود به محل دیدار مردمی با رئیس دولت سیزدهم هستند.

شماری از مردم بویژه جوانان و نوجوانان در حالی که پرچم سه رنگ ایران اسلامی یا تصاویری از امام راحل، رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور را در دست دارند برای رسیدن رئیس جمهور در جمعشان لحظه شماری می کنند.

اینک نوای دلنشین موسیقی لری، زنان،مردان و به ویژه دختربچه هایی که با لباس های رنگارنگ محلی در ورزشگاه حضور دارند حکایت از شور و اشتیاق شهروندان برای سخنرانی رییس دولت سیزدهم دارد.

شمار قابل توجهی از مردمان مهمان نواز دیار برف و آفتاب در حالی که ذوق دیدار با یکی از مسئولان عالی رتبه نظام جمهوری اسلامی ایران را دارند با شعارهایی از رییس جمهور استقبال می کنند.

جمعی از مردم هم در ورودی ورزشگاه تختی شهر یاسوج در حالی که نامه‌های در دست دارند آمده اند تا مشکلات خود را به رییس جمهور منتقل کنند.

برپا شدن سیاه چادرهای عشایر در مسیر ورودی به ورزشگاه تختی جلوه‌های دیگری از شور و اشتیاق مردم شهر یاسوج در این آیین است.

آیت‌الله رییسی و شماری از وزیران بامداد امروز با استقبال رسمی استاندار و جمعی از وارد فرودگاه شهر یاسوج شد.

کهگیلویه و بویراحمد مقصد ششمین سفر از دور دوم سفرهای استانی رییس جمهور است در این سفر قرار است امروز طرح‌های مختلف بزرگ اقتصادی با حضور رییس جمهور به بهره‌برداری رسید که از جمله می‌توان به طرح پتروشیمی گچساران که ۱۹ سال از کلنگ‌زنی آن می‌گذرد و دولت سیزدهم در ۲ سال اخیر توانست با تخصیص اعتبارات به‌موقع از زیر ۵۰ درصد اکنون آن را به مرحله بهره‌برداری برساند، اشاره کرد.

همچنین بهره‌برداری از اَبرپروژه سد چمشیر پس از نزدیک به دو دهه و نیز جاده پاتاوه به دهدشت بطول ۱۳۶ کیلومتر پس از ۲۷ سال از دیگر برنامه‌های این سفر است.

نخستین سفر آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد مهر ماه ۱۴۰۰ انجام شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha