۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۶
کد خبر: 85172793
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

۲۰۰ کیلو تریاک در درگیری مسلحانه پلیس جیرفت با قاچاقچیان کشف شد

جیرفت- ایرنا- فرمانده انتظامی جیرفت از انهدام یک باند مسلحانه قاچاق موادمخدر و کشف ۲۰۰ کیلوگرم تریاک طی یک عملیات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس کرمان، سرهنگ عزت الله عبدلی نسب افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جیرفت با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان با اقدامات اطلاعاتی توانستند یک باند که قصد جابه‌جایی محموله سنگین موادمخدر از مناطق مرزی را به عمق کشور داشت، شناسایی کنند.

وی اظهار داشت: با رصد مداوم ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، تحرکات و مکان تردد آنها در محور جیرفت - ارزوئیه به صورت نامحسوس تحت نظر قرار گرفت و ماموران پس‌ از تعقیب و مراقبت به راننده خودروهای مورد نظر دستور ایست دادند اما سرنشین خودروها به سمت عوامل انتظامی تیراندازی کردند.

فرمانده انتظامی جیرفت ادامه داد: قاچاقچیان مسلح در مواجهه با مقابله به مثل و آتش پرحجم ماموران پلیس، عرصه را بر خود تنگ دیده و خودروها را رها کرده و از محل متواری شدند.

وی گفت: طی اقدام سریع و به موقع ماموران ۲ نفر از اعضای مسلح این باند دستگیر شدند و از ۲ خودرو آنها ۲۰۰ کیلو تریاک کشف شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha