۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۳
کد خبر: 85172730
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: گردشگری اولویت سند توسعه شهرستان شمیرانات است

شمیرانات - ایرنا - فرماندار شمیرانات گفت: اولویت این شهرستان در سند توسعه، گردشگری است و بی‌شک در این حوزه از ظرفیت‌های بی‌نظیر و کم‌نظیری برخوردار هستیم، لذا طی یک‌سال اخیر یکی از اولویت‌های مجموعه فرمانداری تمرکز بر این مهم بوده است. 

به گزارش ایرنا، مجتبی ذاکریان روز دوشنبه در جمع سرمایه‌گذاران، مدیران و نمایندگان هتل‌های شهرستان شهرستان شمیرانات، به بررسی مسائل و گفت‌ و گو با این صنف تاثیرگذار در صنعت گردشگری پرداخت و و به رفع موانع و همکاری بیش از پیش شهرداری‌ها و امور مالیاتی و راهکارهای مواجهه با چالش‌های فرهنگی و تامین نیروی انسانی تاکید کرد.

این مسئول با اشاره به اهمیت موضوع گردشگری از جهات مختلف برای شمیرانات بر لزوم شبکه‌سازی و هماهنگی مجموعه‌های خدمات‌رسان در این حوزه از جمله هتل‌داران و آگاهی از ظرفیت یکدیگر تاکید کرد و افزود: تدوین برنامه‌ای جامع برای توسعه گردشگری که با شناسایی ظرفیت‌ها، محدودیت‌ها و آسیب‌ها آغاز می‌شود، در دستور کار قرار دارد.

فرماندار: گردشگری اولویت سند توسعه شهرستان شمیرانات است

وی همچنین ژئوپارک را یکی از اقداماتی دانست که به معرفی، سازمان‌دهی، درگیر شدن مجموعه‌های متولی و رونق گردشگری به عنوان یک صنعت در شمیرانات، کمک شایانی خواهد کرد.

ذاکریان خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که البته در زمره برنامه‌های زمان‌بر حوزه گردشگری در حال پیگیری‌ هستیم، مساله ژئوپارک است.

این مسئول ادامه داد: بی‌شک در راستای مقابله با تهدید دشمن در حوزه عفاف و حجاب، ابتدا مجموعه‌های دولتی و سپس مجموعه‌های مرتبطی که مجوزات خود را از مراکز دولتی و طبق قانون دریافت می‌کنند، موظف به رعایت و صیانت از عفاف و حجاب هستند و بایستی در این زمینه با تکریم و اقناع‌سازی فعال باشند.

فرماندار شمیرانات همچنین با اشاره به فرامین رهبر معظم انقلاب نسبت به کاهش تصدی‌گری دولت، یادآور شد: شعار دولت سیزدهم دولت مردمی است و در همین‌ راستا تلاش کرده‌ایم مسائل و مشکلات را به جای تصمیم‌گیری در اتاق‌های در بسته از محلات و جمع صنوف مختلف احصاء کنیم، همچنین پایبند هستیم تا تصمیم‌گیری را نیز در همین سطح و با اظهار نظر معتمدان محلات و اقشار مختلف به نتیجه برسانیم.
وی ضمن استقبال از راهکارهای پیشنهادی نمایندگان صنف هتل‌داران شهرستان برای پیگیری برخی مواردی که در راستای تکمیل و توسعه پروژه‌ها با موانع اداری مواجه شده‌اند قول مساعد داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha