۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۱
کد خبرنگار: 1459
کد خبر: 85172481
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

خنکای گیلان ۲ روز تداوم دارد

۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۲۱
کد خبر: 85172481
خنکای گیلان ۲ روز تداوم دارد

رشت - ایرنا - گیلانیان با توجه به ورود سامانه بارشی شامگاه گذشته به استان، امروز دوشنبه هوایی خنک و بهاری را همراه با کاهش مطبوع دما تجربه می‌کنند که بنا به پیش‌بینی‌های هواشناسی این شرایط آب و هوایی به مدت ۲ روز تداوم دارد.

کارشناس هواشناسی گیلان در این باره به خبرنگار ایرنا، گفت: دمای هوای امروز "دوشنبه" مناطق مختلف استان نسبت به روز گذشته بین پنج تا ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش یافته‌است.

سیدعلاء‌الدین حسینی اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته اسب وونی تالش با ۱۳ درجه سانتیگراد خنک ترین و ازبرم سیاهکل با ۳۴ درجه گرمترین دمای گیلان را به خود اختصاص دادند.

کارشناس هواشناسی گیلان دمای فعلی رشت مرکز گیلان را ۲۴ درجه سانتیگراد و رطوبت را ۱۰۰ درصد عنوان کرد و افزود: دمای رشت روز گذشته ۳۰ درجه ثبت شده بود که امروز در گرمترین ساعت به ۲۵ درجه می رسد.

حسینی با بیان اینکه از شامگاه گذشته تاکنون شهرستان آستارا با ۶۲ میلیمتر بیشترین بارش‌ها را به خود اختصاص داده‌است، اضافه کرد: بعد از آستارا خرجگیل تالش با ۵۲ و بندرانزلی با ۴۷.۴ میلیمتر در جایگاه بعدی بارش‌ها طی این مدت قرار گرفت.

کارشناس هواشناسی گیلان خاطر نشان کرد: سامانه بارشی به تدریج از عصر فردا "سه شنبه" از گیلان خارج می شود و تا پایان هفته هوای استان آفتابی خواهد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان نیز با اشاره به هشدار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر بارش باران در استان از شهروندان و مسافران خواست تا از استقرار در حریم رودخانه‌ها خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: مردم از استقرار در حریم رودخانه‌های گیلان بپرهیزند

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha