۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۵
کد خبرنگار: 1226
کد خبر: 85172395
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

دمای هوا در خراسان‌شمالی هفت درجه کاهش یافت

۲۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۱۵
کد خبر: 85172395
دمای هوا در خراسان‌شمالی هفت درجه کاهش یافت

بجنورد-ایرنا- رییس اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی گفت: دمای هوا در مناطق مختلف استان با فعالیت سامانه جوی جدید تا هفت درجه سانتیگراد کاهش یافت.

مهری هاشمی دوین روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: خنکای هوای بهار در روزهای اخیر در مناطق مختلف استان حاکم شده است به طوری که در بجنورد مرکز استان دمای هوا از ۳۸ درجه سانتیگراد در روز شنبه به ۳۱ درجه سانتیگراد در شبانه روز گذشته رسید.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی افزود: کاهش دمای هوا تا فردا تداوم دارد و میانگین دمای هوا یک تا ۲ درجه نسبت به امروز کاهش می یابد.

وی با بیان اینکه پدیده غالب برای امروز و فردا، وزش باد گاهی وزش باد شدید است گفت: در شبانه روز گذشته هم شاهد وزش باد شدید در برخی مناطق استان بودیم به طوری که سرعت وزش باد در شیروان به ۶۲ کیلومتر بر ساعت رسید.

هاشمی دوین خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته کوسه در شهرستان شیروان با کمینه دمای ۱۵.۵ درجه خنک ترین و اسماعیل آباد در شهرستان اسفراین با بیشینه دمای ۴۰ درجه سانتیگراد گرم ترین نقطه استان ثبت شد.

رییس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان شمالی افزود: در این مدت کمینه دمای بجنورد ۲۱.۳ درجه و بیشینه دمای آن ۳۱ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در روستاها سکونت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha