افزون‌بر ۲۵۰ دوره مهارتی در هرمزگان برای اوقات فراغت تابستانه پیش‌بینی شده است

بندرعباس - ایرنا - دانش‌آموزان در اوقات فراغت تابستانه خود می‌توانند در افزون‌بر ۲۵۰ دوره آموزشی که بر روی پرتال اینترنتی آموزشی این اداره‌کل بارگذاری شده ثبت نام کنند.

محمد بذرافشان مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای هرمزگان روز دوشنبه با اشاره به آغاز طرح تابستانه فنی و حرفه‌ای به خبرنگار ایرنا، گفت: پیش‌بینی می‌شود حداقل پنج هزار نفر در این دوره‌ها آموزش ببینند و تا کنون جاسک در معرفی و ثبت نام افراد پیشرو بوده است.

وی ادامه داد: این آموزش‌های مهارتی از ۱۵ تیر تا ۱۵ شهریور در ۲ گروه سنی ۱۲ تا ۱۵ ساله به عنوان مهارت آموز و ۱۵ تا ۱۸ ساله به عنوان کار آموز داده می‌شود که برای گروه نخست گواهی شرکت در دوره صادر و برای گروه دوم هم گواهینامه مهارت داده می‌شود و مهارت آموزان برای دریافت این گواهی که ارزش ترجمه دارد در آزمون شرکت می‌کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای هرمزگان اشاره کرد: همچنین هفت نهاد و سازمان همچون کمیته امداد،‌ وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی،‌ دانشگاه آزاد اسلامی، صدا و سیما، بسیج سازندگی و آموزش و پرورش در این طرح مشارکت دارند.

وی ادامه داد: سه دستگاه مجری سازمان فنی و حرفه‌ای، دانشگاه آزاد و آموزش و پرورش برای آموزش پنج دهک اول فعالیت می‌کنند و افراد توسط کمیته امداد حضرت امام و بسیج سازندگی معرفی می‌شوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha