یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای کنترل آسیب های اجتماعی در لرستان جذب شد

خرم‌آباد - ایرنا - مدیرکل امور اجتماعی استانداری لرستان گفت: یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای کنترل و مقابله با آسیب های اجتماعی در این استان جذب شد.

کریم خورشیدوند روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در این راستا ساماندهی متکدیان، رصد، کنترل و کاهش خودکشی، مبارزه با مفاسد اخلاقی، حمایت از سازمان امور اجتماعی، ایجاد شغل و محرومیت زدایی از جمله اقدامات مهم و دارای اولویت می باشد.

وی با اشاره به ۲۴ تا ۳۰ تیرماه به عنوان هفته بهزیستی بیان کرد: در طول این هفته کلینیک های توانبخشی در لرستان به صورت رایگان به مددجویان خدمت رسانی می کنند همچنین نمایشگاه صنایع دستی و دستاوردهای مددجویان این سازمان با ۱۰ غرفه در مجموعه گردشگری کیو خرم آباد افتتاح شد.

خورشیدوند ادامه داد: امسال طبق تهعدات باید یکهزار شغل برای مددجوبان بهزیستی لرستان ایجاد شود که در این راستا از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۵۰ نفر از جامعه هدف با شغل پایدار در اصناف مختلف مشغول بکار شده اند.

وی افزود: همچنین دومین دوره مسابقات استعدادیابی فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد، با هدف استعدادیابی و تشویق به ورزش، استفاده از ظرفیت‌های موجود در محله برای توانمندی، جذب نوجوانان و جوانان به خانه‌های احسان در سطح محلی و ۲ رده سنی ۱۲ تا ۱۵ و ۱۵ تا ۱۸ سال با مدیریت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha