۸۰ میلیارد ریال لوازم خانگی احتکاری در استان گلستان کشف شد

گرگان - ایرنا - فرمانده انتظامی گلستان‌ گفت: همکاران ما در پلیس امنیت اقتصادی در شرق استان موفق به کشف و ضبط ۸۰ میلیارد ریال لوازم خانگی احتکاری، شدند.

به گزارش ایرنا به نقل از معاونت فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان، سردار محمدسعید فاضل‌دادگر یکشنبه شب در این زمینه اظهار کرد: این کالاها در انباری در شهرستان گنبدکاووس نگهداری می‌شد که ماموران پلیس امنیت اقتصادی این شهرستان با اشراف اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری لوازم خانگی شدند.

وی بیان کرد: ماموران پس از کسب مجوز قانونی به همراه نماینده اداره صمت از انبار مورد نظر بازدید که موفق به کشف ۱۲۷ دستگاه لباسشویی، ۱۲۵ دستگاه فریزر، ۵۷ دستگاه یخچال و تعداد دیگری لوازم خانگی احتکاری شدند.

وی تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش این تعداد کالای احتکاری ۸۰ میلیارد ریال برآورد شده و انبار مورد نظر پلمب و یک متهم هم پس از دستگیری و تشکیل پرونده به مراجع ذی صلاح معرفی شد.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه بر هم زدن هرگونه نظم و امنیت خط قرمز پلیس است گفت: همکاران ما در شهرستان علی‌آبادکتول عامل قدرت‌نمایی با سلاح شکاری را در این شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

فاضل‌دادگر ادامه داد: پس از انتشار کلیپ و تصاویری از قدرت نمایی یکی از اراذل اوباش در فضای مجازی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: تیم رسیدگی کننده پرونده در این خصوص تحقیقات ویژه و گسترده‌ای را انجام و در نهایت گرداننده صفحه مورد نظر را با اقدامات فنی و تخصصی شناسایی و با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند که متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

وی یادآور شد: همچنین عصر امروز فردی که در مرکز استان اقدام به درگیری و شرارت کرده بود را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: پس از اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک مورد درگیری با سلاح سرد توسط سرنشین یک دستگاه پژو پارس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری ۱۳ فرماندهی انتظامی شهرستان قرار
گرفت.

فاضل‌دادگر یادآور شد: در این درگیری فردی با سلاح‌ سرد متهم فراری، مجروح شده بود.

وی افزود: متهم به بهانه واهی در یکی از خیابان‌های اصلی گرگان اقدام به ایجاد درگیری کرده بود که ماموران با تجهیزات کامل به محل وقوع درگیری اعزام شدند.

وی تصریح کرد: فرد مورد نظر کمتر از ۲ ساعت توسط ماموران شناسایی و دستگیر و در تحقیقات اولیه پلیس به بزه ارتکابی اعتراف و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha