۲۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۲۸
کد خبرنگار: 1208
کد خبر: 85171655
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس بایرن‌مونیخ: کین برای پیوستن به ما تصمیمش را گرفته است

تهران- ایرنا- رئیس افتخاری باشگاه بایرن مونیخ نسبت به حضور ستاره تیم ملی انگلیس و باشگاه تاتنهام به جمع مونیخی‌ها در تابستان سال جاری ابراز اطمینان کرد.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا، اولی هوینس رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ که به‌تازگی به‌عنوان مشاور به این باشگاه بازگشته و عنوان رئیس افتخاری را نیز یدک می‌کشد، گفت که اطمینان دارد هری کین‌، ستاره تاتنهام تابستان امسال به جمع باواریایی‌ها خواهد پیوست.

هوینس همچنین گفته است که مذاکرات بایرن مونیخ با دنیل لِوی، رئیس تاتنهام در جریان است.

وی با اشاره به اینکه کارل هانتز رومینگه، عضو ناظر هیئت مدیره بایرن و یان کریستین دریسِن، مدیر اجرایی این باشگاه دائما با کین و نمایندگانش صحبت می‌کنند، افزود: تا اینجای کار، هری در تمام مذاکرات نشان داده که تصمیمش را گرفته است.

هوینس اضافه کرد: اگر شرایط به همین منوال بماند، او را به دست آورده‌ایم و تاتنهام هم مجبور است که تسلیم شود.

شبکه تلویزیونی ای‌اس‌پی‌ان اوایل هفته جاری اعلام کرد که کین، مشتاق پیوستن به بایرن است و قهرمان بوندسلیگا در حال آماده‌سازی سومین پیشنهاد خود به اوست.

اسپرز به مهاجم ۲۹ ساله این تیم قرارداد جدیدی پیشنهاد داده و امیدوار است که کین تمدید کند. هوینس اما گفته است که تاتنهام نمی‌تواند پیشنهاد ۸۰ یا ۹۰ میلیون یورویی بایرن را رد کند و علاوه بر این، او دوست دارد که در رقابت‌های اروپایی بازی کند.

هوینس تاکید کرد: حالا او این فرصت را دارد تا به باشگاهی مطرح در اروپا ملحق شود. چیزی که همه ما درباره کین دوست داریم این است که او، نمایندگان، پدر و برادرش همیشه به حرف‌شان عمل می‌کنند و اگر این‌بار هم همانطور باشد، همه چیز روبه‌راه است. او باهوش است. مبلغی پیشنهاد نداده؛ اول از هر چیز باید او را تاجایی پیش ببریم که رقم پیشنهادی خودش را اعلام کند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha