۲۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۶:۳۱
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85171645
T T
۸ نفر

برچسب‌ها

تمامی مددجویان زیر پوشش بهزیستی میامی مستمری‌بگیر شدند

شاهرود - ایرنا - رییس اداره بهزیستی میامی با بیان اینکه تمامی مددجویان زیر پوشش این شهرستان مستمری‌بگیر شدند، گفت: امسال ۳۰۰ مددجوی باقیمانده در نوبت نیز مستمری دریافت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، عیسی جلالی روز یکشنبه در نشست خبری که به مناسبت هفته بهزیستی برگزار شد، افزود: ۲۰۰ اشتغال مددجویی طی یکسال گذشته در شهرستان میامی برای خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی ایجاد شد.

وی از اختصاص ۲۵۰ میلیون تومان بلاعوض به چهار زن سرپرست خانوار برای راه‌اندازی یک واحد نانوایی در شهرستان میامی خبر داد و گفت: این اعتبار بابت خرید دستگاه نانوایی، اجاره و رهن در راستای اجرای طرح توانمندسازی خانواده‌ها اختصاص یافت.

جلالی با بیان اینکه هفت دستگاه یخچال به مناسبت هفته بهزیستی به مددجویان تحت پوشش تحویل شد، ابراز کرد: ۱۰۰ بسته معیشتی نیز به ارزش ۸۰ میلیون تومان بین مددجویان این شهرستان توزیع شد.

رییس اداره بهزیستی میامی به تکمیل ۱۱ واحد مسکونی مددجویی طی سه ماه نخست امسال اشاره کرد و افزود: برای تکمیل این واحدها حدود ۸۸۰ میلیون تومان هزینه شد.

وی با بیان اینکه ۳۵ واحد مسکونی نیز طی سال گذشته تعمیر اساسی شد، اظهار کرد: ۱۴ واحد مسکن مددجویی نیز از ابتدای سال تاکنون با اختصاص ۲۰ میلیون تومان برای هر واحد تعمیر شد.

جلالی از اختصاص ۲۳ میلیارد تومان وام برای ایجاد ۲۰۰ شغل طی سال گذشته خبر داد و گفت: سقف این وام‌ها ۱۵۰ میلیون تومان بود که از محل تسهیلات کارفرمایی تبصره ۱۶ بند الف اختصاص یافت.

رییس اداره بهزیستی میامی با اشاره به اینکه ۱۴ سری جهیزیه با همکاری بسیج سازندگی طی سال گذشته به نوعروسان تحت پوشش اهدا شد، ادامه داد: ارزش هر سری از این جهیزیه‌ها ۵۰ میلیون تومان بود.

وی با بیان اینکه در حوزه پیشگیری ۲ هزار کودک سه تا ۶ ساله غربالگری بینایی شدند، افزود: ۹۸ درصد از کودکان تحت پوشش با اجرای این طرح غربالگری شدند که این عملکرد در استان سمنان رتبه نخست را کسب کرد.

جلالی با اشاره به اینکه ۲۶ مددجو در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کردند، ابراز کرد: آورده اولیه متقاضیان معادل ۴۰ میلیون تومان توسط این نهاد پرداخت شده است و در مراحل بعدی نیز به نسبت اعلام، پرداخت می‌شود.

اداره بهزیستی شهرستان میامی یکهزار و ۱۴۷ مددجو را تحت پوشش دارد.

۲۵ تا ۳۱ تیرماه با عنوان هفته بهزیستی نامگذاری شده است.

شهرستان میامی با حدود ۴۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha