امام جمعه کرمانشاه: فلسفه تشکیل حکومت و نظام اسلامی خدمت به مردم است

کرمانشاه- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه خدمت به مردم را بالاترین جایگاه دانست و با بیان اینکه اساس و فلسفه تشکیل حکومت و نظام اسلامی، خدمت به مردم است، گفت: اساس کار حکومتی خدمتگزاری مردم است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، آیت الله مصطفی علما در دیدار مدیرکل و مسوولان تأمین اجتماعی استان با تجلیل از دستگاه‌هایی که خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان را سرلوحه برنامه های خود قرار داده اند، افزود: سخنان زیبا و امیدوارکننده‌ای در حوزه تامین اجتماعی شنیدیم امیدوارم این سخنان به صورت عملی هم به مردم ارایه شود.

وی اظهار کرد: مردم باید احساس کنند مرجعی و مأمنی برای امرار معاش هست و این امیدواری ایجاد می کند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: آن چه کارهای ما را ماندگار می‌کند و باعث امنیت و آرامش در جامعه می شود روحیه خدمتگزاری مسوولان است زیرا خدمت به مردم جزو سیره معصومین (ع) بوده است.

خدمت به مردم نقطه قوت نظام و سربلندی مسوولان است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه همچنین در دیدار «علی صادقی» مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات کمیته امداد امام (ره) کشور، از خدمت به محرومان به عنوان سربلندی مسوولان یاد کرد.

آیت الله علما اظهار داشت: خدمت به مردم به گونه‌ای که گره‌ای از مشکلات و تنگناهای آنان بگشاید، نقطه قوت نظام و سربلندی مسوولان است.

امام جمعه کرمانشاه در پایان از خدمات و تلاش‌های صادقانه مدیران و کارکنان خدوم کمیته امداد امام خمینی (ره) تقدیر و تشکر کرد.

قبل از سخنان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه علی صادقی به ارایه گزارشی از برنامه جاری دستگاه متبوع خود پرداخت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha