۲۵ تیر ۱۴۰۲، ۱۲:۵۹
کد خبرنگار: 897
کد خبر: 85171270
T T
۹ نفر

برچسب‌ها

عبدالله ویسی همچنان دوستدار چهارمحال و بختیاری است

شهرکرد-ایرنا- عبدالله ویسی از مربیان پیشکسوت فوتبال ایران این بار در قامت سرمربی تیم صنعت نفت آبادان به شهرکرد سفر کرد و انگار او یکی از شهروندان افتخاری چهارمحال و بختیاری و دوستدار مرکز استان است.

به گزارش ایرنا، عبدالله ویسی تاکنون با چهار تیم لیگ برتری اردوی‌های پیش فصل خود را در مرکز چهارمحال و بختیاری برگزار کرده است.

ویسی یک بار پیش از قهرمانی در پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران تیم استقلال خوزستان را به شهرکرد آورد و اردوی آمادگی پیش فصل تیم خود را در این شهرکرد برگزار کرد.

در این فصل شاگردان ویسی در استقلال خوزستان موفق به قهرمانی در لیگ برتر شدند و جام را بالای سر بردند.

در فصل بعد یعنی در لیگ شانزدهم وقتی عبدالله ویسی سرمربی سپاهان اصفهان شد، نخستین اردوی آمادگی این تیم را در شهرکرد برگزار کرد.

هر چند در لیگ شانزدهم این سرمربی با سپاهان به موفقیت نرسید و این تیم را ترک کرد اما همکاران او در سپاهان از جمله کریم قنبری چندین بار دیگر به شهرکرد سفر کرده بود.

او در تیرماه سال ۱۳۹۸ نیز یک بار تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر را با استان آورده بود و اردوی این تیم در بروجن برگزار شده بود.

عبدالله ویسی برای بار چهارم ، این بار در قامت سرمربی صنعت نفت آبادان دوباره به شهرکرد سفر کرد به اردوی آمادگی پیش فصل لیگ بیست و سوم را در مرکز چهارمحال و بختیاری ادامه داد.

شاگردان ویسی در این اردو تمرینات تخصصی بدنسازی و تمرین با توپ را دنبال کردند و در ۲ مسابقه تدارکاتی موفق به پیروزی شدند.

طالب ریکانی کاپیتان با سابقه نفتی‌ها در این اردو در کنار جوانان صنعت نفت حضور جدی داشت و در این اردو بازیکنان جدید تیم آبادانی نیز حضور داشتند.

در این اردو، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در دیداری تدارکاتی در شهرکرد با نتیجه سه بر صفر تیم تاراز چادگان را شکست داد. که برای طلایی‌پوشان آبادانی حسین شنانی در دقایق ۱۵ و ۳۴ و محمدرضا عجمی‌پور در دقیقه ۲۴ موفق به گلزنی شدند که حسین شنانی بازیکنان جدید آبادانی‌هاست.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که در اردوی آماده‌سازی پیش‌فصل خود قرار داشت در دیداری تدارکاتی در شهرکرد تیم فوتبال شاهین لردگان را شکست داد.

اردوی شهرکرد تیم صنعت نفت آبادان نشان داد که بیشترین تمرکز عبدالله ویسی سرمربی این تیم بر روی بازیکنان جوان و آینده‌دار خوزستانی از جمله پیام پارسا، امین شریعت‌زاده و حسین باصری است.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص انتخاب شهرکرد به عنوان میزبان اردوی پیش فصل گفت: به دلیل شرایط آب و هوایی که چهارمحال و بختیاری در تابستان نسبت به خوزستان دارد، این شهرکرد برای اردوی آمادگی انتخاب شد.

عبدالله ویسی در پایان اردوی این تیم در شهرکرد در گفت و گوی رسانه‌ای افزود: به خاطر ارتفاع و وجود امکانات و هماهنگی بین بازیکنان جدید با بازیکنان با سابقه این اردو در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در نخستین دیدار لیگ بیست و سوم فوتبال ایران باید در خوزستان به مصادف استقلال تهران و شاگردان جواد نکونام برود.

امسال همچنین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان با سرمربی‌گری محمد ربیعی و حضور کمال کامیابی نیز در شهرستان بروجن اردوی پیش فصل خود را برگزار کرد.

ارتفاع چهارمحال و بختیاری از سطح دریا بالای ۲ هزار متر است و بیشتر تیم های لیگ برتری فوتبال و سایر لیگ‌ها و ورزشکاران حرفه‌ای تمرینات هوازی و ارتفاع خود را در این استان برگزار می‌کنند.

پیشنهاد می‌شود با توجه به اینکه عبدالله ویسی تاکنون چهار تیم لیگ برتری را با امکانات موجود به چهارمحال و بختیاری آورده است، شورای شهر شهرکرد به این سرمربی با سابقه فوتبال ایران، شهروند افتخاری شهرکرد را اهدا کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha