استفاده از ظرفیت‌های تاثیرگذار برای خنثی‌سازی جنگ رسانه‌ای دشمنان ضرورت دارد

اردبیل - ایرنا - معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل با اشاره به جنگ تمام‌عیار رسانه‌ای و تبلیغی دشمنان علیه نظام و انقلاب خواستار استفاده از ظرفیت‌های تاثیرگذار استان برای خنثی‌سازی این جنگ رسانه‌ای شد.

به گزارش ایرنا رضا قاسمیان روز یکشنبه در نشست قرارگاه جهاد تبیین استان گفت: جنگ تمام‌عیار رسانه‌ای و تبلیغی دشمنان علیه نظام و انقلاب در عرصه‌های مختلف رسانه‌ای، فکری و اعتقادی بوده و لازم است به‌طور مناسبی از ظرفیت‌های مهمی که برای مبارزه در این جنگ داریم، استفاده کنیم.

وی افزود: تولید محتوا و مهندسی پیام و انتشار رفته‌رفته پیچیده‌تر شده و نیاز به ایده‌های جدید بیشتر می‌شود و باید از سرمایه‌های اجتماعی استان اردبیل که در این زمینه‌ها تخصص دارند، در راستای مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمنان استفاده کنیم.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل جلب همکاری اقشار تاثیرگذار در جامعه اعم از نخبگان، ورزشکاران، صنوف مختلف و افراد تاثیرگذار محلات را برای آشنا کردن روش‌های مقابله با جنگ رسانه‌ای و تبلیغی دشمنان را ضروری دانست و خواستار اطلاع‌رسانی به این قشر برای آگاه‌سازی مردم شد.

جهاد تبیین همراه با ایجاد نشاط و امیدآفرینی در جامعه

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل همچنین با اشاره به ایجاد نشاط و امیدآفرینی در جامعه در جریان جهاد تبیین، اظهار کرد: دفاع از حقانیت و شایستگی‌ها در جریان جهاد تبیین و روشنگری مورد تاکید است.

قاسمیان قرار گرفتن در سال انتخابات و اهمیت افزایش مشارکت را یادآور شد و تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی برای افزایش مشارکت نقش دارند و باید با بی‌طرفی و عدم جانب‌داری، برای ایجاد رضایت‌مندی و روشنگری جهت افزایش مشارکت انتخاباتی تأثیرگذار باشند.

در این نشست با تعیین دبیرخانه جهاد تبیین در محل سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل هر یک از کارگروه‌های تخصصی اندیشه‌ورز جهاد تبیین در مرکز و شهرستان‌های استان تشکیل شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha