راوی دفاع مقدس: وجود برخی نارسایی‌ها را به گردن نظام نیندازیم+فیلم

یزد- ایرنا- رزمنده پیشکسوت و راوی دوران دفاع مقدس گفت: وجود برخی سوء‌مدیریت‌ها و نارسایی‌ها که در برخی زمینه‌ها وجود دارد را نباید به گردن نظام و انقلاب اسلامی انداخت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، کاظم مشهدی بافان شنبه شب در یادواره شهدای یزد با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان انقلاب اسلامی افزود: در برخی امور جامعه، مسایل و مشکلاتی وجود دارد و نمی‌شود کتمان کرد ولی باید در کنار آن به برکات و ثمرات گسترده انقلاب مقدس اسلامی هم اشاره و ابعاد آن را برای مردم و جوانان تبیین کرد.

وی با بیان اینکه در بیش از ۴۰ سال گذشته باوجود تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان شاهد اقدامات مختلف دولت و نظام در ابعاد مختلف هستیم بیان کرد: باید قضاوت‌ها در خصوص مسایل کشور دقیق و منصفانه باشد چون در تمام میدان‌ها شاهد تحول و توسعه هستیم.

این یادگار دوران دفاع مقدس بیان کرد: دشمنان با جنگ فرهنگ و رسانه‌ به دنبال تضعیف ارزش‌های دینی و انقلابی و ایجاد ناامیدی در جامعه هستند بنابراین باید برای شکست اهداف استکبارجهانی روحیه بصیرت افزایی در جامعه انقلابی روز به روز گسترش یابد.

مشهدی بافان بیان کرد: برگزاری یادواره شهیدان نقش مهمی در زنده نگه داشتن خاطره شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار در جامعه دارد و باید وصایا و خاطرات ارزشمند آن دوران و رزمندگان جان برکف اسلام به طور شایسته به مردم به خصوص نوجوانان و جوانان مننتقل شود.

وی با اینکه باید همه مروج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اسلامی باشیم بیان کرد: انقلاب اسلامی امروز در سایه فرهنگ ایثار و بصیرت مردم و مسئولان در سطح دنیا صاحب عزت و اقتدار است و نقش دشمنان علیه این کشور نقش بر آب می شود.

در این مراسم که اقشار مختلف مردم حضور داشتند چندین برنامه فرهنگی و هنری به یاد شهیدان انقلاب اسلام برگزار شد.

استان یزد با یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha