۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۳
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85170561
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار اردستان: ۱۰۰ یادواره شهدا در اردستان برگزار شد

کاشان - ایرنا- فرماندار اردستان گفت: از سال گذشته تا کنون، یکصد یادواره شهدا در سطح شهرستان برگزار شده است.

به گزارش ایرنا، سید محمد هادی احمدی طبا روز شنبه در پنجمین نشست کنگره شهدای اردستان افزود: این یادواره ها که‌با همت نیروی مقاومت بسیج و دیگر ارگان ها در منطقه برگزار شده تاثیر زیادی در جامعه داشته و قابل تجلیل است.
وی اضافه کرد: برگزاری نخستین یادواره شهدای کارگری، یادواره شهدای صنعت و معدن از جمله این موارد است که تاثیرفرهنگی عمیقی برخانواده ها و اثر گذاری زیادی بر روی جوانان و نوجوانان که‌ دوران گذشته و دفاع مقدس را لمس نکرده اند، داشته است.
فرماندار اردستان بیان کرد: بنا داریم در هفته دولت نیز یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگیان را با محوریت مدرسه برگزار کنیم، از طرفی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی یکی از موضوعاتی که به آن توجه و اشاره زیادی دارند بحث هنر و رسانه است که در این زمینه امسال نخستین سرود ویژه معرفی شهدای شهرستان را با هدف مطرح کردن نام شهدا برگزار خواهیم کرد.
احمدی طبا گفت: چاپ کتاب ویژه شهدای منطقه در حال پیگیری است و تلاش داریم دانش آموزان، جوانان و نوجوانان به ویژه دختران با زندگی و خصوصیات شهدا آشنا شوند.
وی افزود: ذات‌ شهدا امید بخشی است و انتظار ما از رسانه های شهرستان این است که امسال که ۲ رویداد بزرگ از جمله برگزاری کنگره ملی شهدا و انتخابات را درپیش داریم امیدآفرینی را در دستور کار خود قرار دهند تا شاهد حضور پرشور مردم در این ۲ رویداد باشیم.

سال گذشته ۵۴ یادواره شهدا در اردستان برگزار شد
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان هم در این نشست گفت: سال ۱۴۰۱ سال پربار و با برکتی بود که‌ با تلاش دست اندرکاران امور شهدا بالغ بر ۵۴ یادواره از خانگی، درب منازل و شهرستانی در اردستان برگزار شد.
سرهنگ روح‌الله صنعتکار افزود: در سال جاری نخستین یادواره بخش صنعت و معدن و یادواره شهدای کارگر را در اردستان برگزار کردیم و بنا داریم یادواره دیگر بخش ها را برگزار کنیم.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان اظهار کرد: با شروع ماه محرم برگزاری این یادواره ها آغاز خواهد شد و بحث چاپ کتاب و تولیدات رسانه ای، تهیه فیلم ، مستند سازی زندگی شهداو برگزاری یادواره قشر کارمند در هفته دولت اجرا خواهد شد.
شهرستان اردستان با بیش از ۴۳ هزار نفر جمعیت و ۳۱۹ شهید،(۲۱ فرهنگی و ۷۹ دانش آموزشهید ) و نزدیک به ۵۵۰ جانباز و ۴۴ آزاده در شمال اصفهان واقع شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha