۲۴ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۰
کد خبرنگار: 898
کد خبر: 85169939
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجرای طرح صاعقه سه/ کشف ۹۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در البرز

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز گفت: طرح صاعقه سه با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر در این استان اجرا و در نتیجه آن ۹۱۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سردار “حمید هداوند “ روز شنبه در حاشیه برپایی نمایشگاه کشفیات در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طرح "صاعقه سه " پلیس مبارزه با موادمخدر استان با مشارکت سایر بخش های انتظامی طی ۷۲ ساعت گذشته در سطح استان به اجرا گذاشته شد.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای این طرح ۱۴۵ قاچاقچی دستگیر شده و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی گفت: همچنین ۲۵۰ معتاد متجاهر در این استان جمع آوری و برای طی مراحل درمان به مراکز بازپروری تحویل شدند.

سردار هداوند در بخش دیگری از سخنان خود به کشفیات سال جاری پرداخت و افزود: در این مدت بیش از چهار هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز کشف شده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از ۱۰ درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: در سال جاری ۲هزار و ۵۶۴ قاچاقچی و خرده فروش مواد مخدر دستگیر شده و ۱۸ باند بزرگ قاچاق مواد مخدر متلاشی شده است.

اجرای طرح صاعقه سه/ کشف ۹۱۰ کیلوگرم مواد مخدر در البرز

فرمانده انتظامی البرز یادآور شد: در این مدت سه هزار و ۸۶۵ معتاد متجاهر جمع آوری شده و تحویل اردوگاه ماده ۱۶ استان البرز شدند.

هداوند افزود: طرح جمع آوری این معتادان به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته و در صورت وجود ظرفیت های مناسب، پلیس آمادگی کامل برای جمع آوری آنها در کمترین زمان را دارد.

وی افزود: طرح جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر با جدیت در سال جاری انجام می شود.

وی با تاکید بر این موضوع که برای ریشه کن کردن معضل مواد مخدر نیاز به همکاری همه آحاد جامعه و مسئولان است، گفت: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت عمومی به ویژه سوداگران مرگ با جدیت برخورد می کند و اجازه نمی دهد که جامعه از سوی این افراد نا امن شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌های مهم پلیس البرز مبارزه قاطع و جدی با قاچاقچیان موادمخدر بوده و خانواده ها به عنوان عامل مهم در پیشگیری و کنترل معضل بزرگ موادمخدر با مراقبت بیشتر از فرزندان خود هستند.

سردار هداوند از مردم خواست در صورت هرگونه اطلاعات در خصوص عرضه و فروش مواد مخدر مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha