استاد حوزه علمیه قم: هویت زدایی از نسل جوان حربه اصلی دشمن است

یزد- ایرنا- استاد حوزه علمیه قم گفت: هویت زدایی از نوجوانان و جوانان با استفاده از فضای مجازی و رسانه‌ها هدف اصلی دشمن است که بصیرت همگان برای شکست آنها ضروری است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام محمد میرزامحمدی روز جمعه در جمع فعالان فرهنگی مهریز یزد افزود: تربیت نسل جوان بر اساس ارزش‌های دینی و انقلابی موجب شکست اهداف فرهنگی دشمن است و همه باید رسالت انقلابی خود را در جامعه انجام دهند.

وی با قدردانی از نوجوانان و جوانان فعال انقلابی که در کنار سایر اقشار جامعه با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری به نظام و انقلاب و تحقق اهداف عالیه کشور خدمت می‌کنند ادامه داد: باید با زبان هنر و فرهنگ نسبت به انتقال ارزش‌های دینی به جامعه و جوانان اقدام کرد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه باید زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای نسل جوان را در ابعاد مختلف فراهم کرد گفت: دشمن در یک هجمه فراگیر تمامی اعتقادات و ارزش‌های معنوی را نشانه رفته و باید برای خنثی کردن اهداف استکبار، فعالیت‌های فرهنگی و انقلابی افزایش یابد.

میرزا محمدی تاکید کرد: مجموعه‌های مختلف فرهنگی مردمی در مناطق مختلف با حضور جوانان و همراهی خانواده‌ها با اجرای برنامه‌های مناسب بصیرتی و فرهنگی عامل رشد آینده سازان است و باید در این خصوص بیش از گذشته اقدامات لازم صورت گیرد.

استاد حوزه علمیه قم: هویت زدایی از نسل جوان حربه اصلی دشمن است

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان مهریز نیز در این نشست گفت: ارتقای دینی و فرهنگی نسل جوان بر اساس ارزش‌های معنوی و انقلابی جزو برنامه‌های مهمی است و هرچند تاکنون در این خصوص مهم کارهای خوبی انجام شده ولی باید افزایش یابد.

حجت‌الاسلام حسین زارع افزود: حضور نوجوانان و جوانان در فعالیت‌های فرهنگی و هنری موضوع مهمی است که باید همه با هم زمینه مشارکت آنها را فراهم کنیم که ارزش نهادن به آن نتایج بسیار ارزشمندی را در جامعه اسلامی به همراه دارد.

در این نشست چند برنامه فرهنگی و هنری در حوزه انقلاب اسلامی توسط دانش آموزان اجرا شد و بر تقویت و گسترش آنها در شهرستان تاکید شد.

مرکز شهرستان ۵۵ هزار نفری مهریز در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha