۲۳ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۲
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 85169451
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت شهرکرد: شورای نگهبان از افتخارات نظام است

شهرکرد -ایرنا-امام جمعه موقت شهرکرد به سالروز تشکیل شورای نگهبان و سالگرد افتتاح اولین مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: این ۲ از افتخارات جمهوری اسلامی است .

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام‌ ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد افزود: در نظام جمهوری اسلامی، شخص اول مملکت که رهبر عظیم و شان انقلاب قرار دارند توسط مجلس خبرگان و فقها و افراد کارشناسان شناسایی و معرفی و مراقبت می‌شوند و جز افتخارات نظام است.

فاطمی در ادامه با اشاره به اقتدار کشور در منطقه گفت:‌ ایران قدرت خود را در ابعاد مختلف به دشمنان نظام نشان داده است.

خطیب موقت جمعه شهرکرد گفت: ایران یک کشور کوچک و تهی‌دست نیست و دشمنان به دنبال ضعیف نشان دادن کشور و نظام هستند در حالی که مردم همیشه پای نظام ایستاده‌اند و نشان داده‌اند که روی پای خودشان ایستادند و در مقابل توطئه دشمن کوتاه نخواهند آمد.

وی اظهار داشت: دشمنان ایران به دنیال ضربه‌زدن به نظام و کشور هستند و در این چند دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، با چشم دیدیم که چه توطئه و تحریم‌های بر کشور حاکم کردند که یکی از این آزار و اذیت‌های این است که ملت مظلوم در فقر باشند در حالی که کشوری فقیر نیستیم و انتظار است که مردم فقیرانه زندگی نکنند.

فاطمی به فعال شدن نهادها، مووسسات و همچنین ارگان‌های حمایتی برای حمایت از اقشار ضعیف در قالب‌های مختلف اشاره کرد و گفت: سازمان‌های بهزیستی و تامین اجتماعی نمادهای برای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و همچنین معلولان و سایر اقشار نیازمند هستند که این مراکز هم‌اکنون در بسیاری از کشورهای جهان سوم وجود ندارد.

فاطمی افزود: هم‌اکنون به همت رهبر انقلاب و قوانین که تصویب شده، سازمان بهزیستی و مراکز خدماتی زیرمجموعه این نهاد برای خدمات‌رسانی به جامعه نیازمند فعالیت دارد و خدمات‌رسانی مطلوب‌تر به مددجویان زیرپوشش این نهاد نیازمند مشارکت همه جانبه نهادهای خیری، مردم و سایر ارگان‌ها است.

وی با اشاره به قرارگرفتن در روزهای پایانی ماه ذی‌الحجه، عنوان کرد: عید بزرگ ولایت و امامت و جریان مباهله از اعیاد و اتفاقات بسیار بزرگ و مهم این ماه عزیز و شریف است.

امام جمعه موقت مرکز استان به روز خانواده اشاره کرد و گفت: خانواده کانون مقدسی است که نسل آینده جامعه در این نهاد مقدس تربیت می‌شود و نخستین گام تربیت و شالوده تربیت فرزندان در خانواده است و روش و منش پدر و مادر و بزرگان فامیل در تربیت فرزندان به عنوان آینده سازان جامعه اثرگذار است.

وی بر رعایت حجاب و عفاف در جامعه تاکید کرد و گفت: مادران و پدرها باید به گونه‌ای فرزندان و نوجوانان خود را تربیت و مراقبت کنند که حجاب در بین آنها نهادینه و اقناع شود.

امام جمعه موقت شهرکرد اظهار داشت: حجاب برای زنان جامعه اسلامی مهم و ارزشمند است و دشمنان به دنبال ضربه‌زدن به این ارزش هستند و با استفاده از ترفندهای مختف به دنبال کشف حجاب، ترویج بی حجابی و بدحجابی هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha