پارلمان ایتالیا را از دوستی با منافقین پشیمان‌ خواهیم کرد

تهران - ایرنا - نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، پاسخ کشورمان برای دوستی پارلمان ایتالیا با منافقین را پشیمان‌کننده عنوان کرد و گفت: تروریست‌های فرقه رجوی به‌دنبال احیای خود با استفاده از افراد معلوم الحال هستند.

ابراهیم عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایرنا درباره دعوت برخی نمایندگان پارلمان ایتالیا از منافقین و نشست با آنان در این کشور گفت: پس از اتفاقی که برای گروهک منافقین در کشور آلبانی رخ داد و رفتار پلیس این کشور علیه این گروهک تروریستی، حیثیت منافقین در آلبانی از بین رفت و اندک جایگاه خود را در بسیاری از کشورها و نظام‌های بین المللی از دست دادند.

وی افزود: تروریست‌های منافقین در چنین شرایطی به دنبال همسویی و استفاده از برخی مهره‌های سوخته و نظام‌های سیاسی هستند که رویه معاند در برابر نظام اسلامی دارند و می‌خواهند با کمک جریانات معلوم الحال، خود را احیا کنند.

نماینده مردم شیراز تشریح کرد: گروهک تروریستی منافقین با بهره‌گیری از این افراد که در برخی از کشورهای اروپایی نظیر ایتالیا و فرانسه مستقر هستند، می‌خواهند جان دوباره‌ای به خود بدهند اما به این کشورها و سایر کشورهایی که به دنبال حمایت از این گروهگ تروریستی هستند، هشدار می‌دهیم این اقدام آنها در حافظه مردم ایران اسلامی خواهند ماند و قطعاً پاسخ محکمی دریافت خواهند کرد.

عزیزی با تأکید بر اینکه پاسخ جمهوری اسلامی ایران به کشورهای حامی منافقین پشیمان‌کننده است، گفت: این کشورها باید بدانند که آزموده را دوباره آزمودن خطاست و ایران اسلامی در سال‌های گذشته مبارزه کامل علیه گروهک‌های تروریستی را در دستور کار داشته و بهتر است این نظام‌های سیاسی حیات خود را به جریان‌های تروریستی گره نزنند.

وی ادامه داد: پارلمان ایتالیا با چنین کوته‌فکری خود را از ارتباط با یک نظام مقتدر محروم می‌کند و اینکه تصور کنند نظام سیاسی مقتدری چون جمهوری اسلامی را با نشست با گروهک نفاق و تروریست‌های ورشکسته و بی آبرو تغییر خواهند داد، بسیار سطحی‌نگری است؛ چرا که این گروهک هیچ جایگاهی بین مردم ایران وحتی نظام‌های بین المللی ندارد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به پاسخ وزارت امور خارجه کشورمان به این رفتار پارلمان ایتالیا، خاطرنشان کرد: وزرات امور خارجه به درستی سفیر ایتالیا در تهران را فراخواند و مراتب اعتراض جدی کشور را به آنها ابلاغ کرد و قطعاً جمهوری اسلامی اجازه نمی‌دهد چنین رفتارهای سخیفی از سوی برخی کشورهای اروپایی تکرار شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار سیاست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha