داور جشنواره داکا: از تماشای «شهربانو» و «سرهنگ ثریا» لذت بردم + فیلم

تهران- ایرنا- فیلمساز بنگلادشی و عضو هیات داوران جشنواره فیلم حوا با ستودن آثار زنان فیلمساز ایرانی گفت: «شهربانو» و «سرهنگ ثریا» از فیلم‌های خوب اجشنواره حوا بودند که از تماشای این دو فیلم لذت بردم.

نازنین بگوم پاپو فیلمساز بنگلادشی و عضو هیات داوران جشنواره فیلم داکا که به عنوان داور نخستین جشنواره فیلم حوا در تهران حضور داشت، گفت: فیلمسازان زن ایرانی آثار باارزشی دارند و این خیلی خوب است که شاهد برگزاری چنین جشنواره‌ای با تمرکز بر مسائل زنان و خانواده در ایران هستیم.

وی افزود: این که چنین جشنواره‌ای با حمایت وزارت فرهنگ برگزار می‌شود، مساله خیلی جذاب و حضور پرتعداد زنان فیلمساز ایرانی بسیار تاثیرگذار است.

او این را هم گفت که نرگس آبیار را در میان کارگردان‌های زن ایرانی می‌شناسم. شهربانو و سرهنگ ثریا از فیلم‌های خوب این جشنواره بودند که از تماشای این دو فیلم لذت بردم.

فیلمساز بنگلادشی و عضو هیات داوران جشنواره فیلم داکا خاطرنشان کرد: در حال برنامه ریزی برای برگزاری جشنواره‌ای در بنگلادش با تمرکز بر محوریت زنان و خانواده در سال ۲۰۲۴ هستیم و جشنواره حوا شناخت خوبی به ما داد.

نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم «حوا» با محوریت موضوع زنان و خانواده به همت بنیاد بین‌المللی گوهرشاد و به دبیری مهدیه سادات محور از ۲۰ تا ۲۳ در تهران برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار فرهنگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha