انتقال ۳۹۸ کیلو حشیش در کرمان نافرجام ماند

کرمان - ایرنا - جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان از توقیف یک دستگاه خودرو پژو عبوری از معابر خاکی حامل ۳۹۸ کیلو حشیش و ۱۰ کیلو تریاک خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالعلی روانبخش گفت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حوالی نیمه شب در پی دریافت خبری مبنی بر عبور یک محموله سنگین مواد مخدر از محدوده های خاکی اطراف ایست و بازرسی سه راهی راین به سرعت عازم محل و با استقرار در چند نقطه متوجه عبور یک خودرو سواری از نقاط خاکی و صعب العبور شدند.

وی افزود: ماموران با پیمودن مسافتی کوتاه در مسیر حرکت این خودرو به راننده آن دستور ایست دادند که این فرد ضمن افزایش سرعت و فرار، به پخش مواد دودزا متوسل اما کمی بعد متوقف و مشخص شد سرنشین آن با استفاده از تاریکی شب از محل فرار کرده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمان تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ۳۹۸ کیلو حشیش و ۱۰ کیلو تریاک کشف شد که پی جویی های پلیسی برای شناسایی و دستگیری متهم فراری از همان نیمه شب در دستور کار قرار گرفت و تا حصول نتیجه با واکاوی های بعدی ادامه می یابد.

استان کرمان به دلیل همجواری با استان های مرزی شرق کشور محل تردد قاچاقچیان و جابه جایی انواع مواد مخدر به سایر نقاط کشور است که در راه مبارزه با این پدیده شوم هزینه های مادی و معنوی زیادی متحمل می شود.

راین در فاصله ۱۰۰ کیلومتری شمال شرق مرکز استان کرمان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha