۲۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۴۵
کد خبر: 85168914
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

متهمان کلاهبرداری پنج هزار میلیارد ریالی در نیشابور دستگیر شدند

مشهد- ایرنا- فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: متهمان پرونده کلاهبرداری سنگین پنج هزار میلیارد ریالی با ۴۰۰ شاکی از سراسر کشور در شهرستان نیشابور شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرتیپ پاسدار محمدکاظم تقوی روز پنجشنبه افزود: در پی گزارش مرکز فرماندهی و کنترل فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر کلاهبرداری از چند شهروند در شهرستان نیشابور و ثبت گزارش هایی مشابه از دیگر شهرستان ها، دستور ویژه برای پیگیری موضوع به فرماندهی انتظامی شهرستان نیشابور صادر شد.

وی خاطر نشان کرد: طبق تحقیقات علمی کارآگاهان، متهمان پرونده، طعمه های خود را که قصد فروش اجناس و لوازم را داشته اند، در یکی از سایت های واسطه گر خرید و فروش کالا شناسایی و پس از جلب اعتماد و سوء استفاده از سهل انگاری آنها با جعل هویت صدور چک های یک ماهه از آنها کلاهبرداری کرده بودند تا فرصت فرار داشته باشند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: همچنین متهمان به همین شیوه در استان های دیگر نیز مرتکب کلاهبرداری شده بودند.

وی خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با ردزنی های اطلاعاتی یکی از متهمان پرونده را در مشهد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی، وی را دستگیر کردند.

سرتیپ تقوی افزود: متهم در برابر ادله و مستندات پلیس با معرفی همدستان خود به کلاهبرداری ۵۰۰ میلیارد تومانی اعتراف کرد.

وی اضافه کرد: چهار هم دست متهم نیز دستگیر شدند و تاکنون ۴۰۰ شاکی از سراسر کشور در خصوص این پرونده شناسایی شده اند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از شهروندان خواست: هنگام خرید و فروش کالا در سایت های واسطه گر هوشیاری و مراقبت لازم را داشته باشند تا فرصت سوء استفاده برای مجرمان فراهم نشود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha