۲۲ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۳۶
کد خبر: 85168562
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگیری ۹ سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور بابل

ساری - ایرنا - فرمانده نیروی انتظامی بابل گفت: در ۲۴ ساعت گذشته تاکنون تعداد ۹ سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ محمد زمان شالیکار روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: در راستای برقراری نظم و امنیت عمومی و مبارزه با سارقان، فروشندگان مواد مخدر و اخلاگران نظم و امنیت طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان بابل به اجرا در آمد.

وی درباره ۹ سارق دستگیر شده در شهرستان بابل از قبیل، موبایل قاپ، منازل شخصی، معابر، کابل برق، موتورسیکلت، قطعات داخل خودرو در این طرح اظهار داشت: در این طرح یک دستگاه خودرو و پنج دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف و ۱۱ خودرو و موتور سیکلت متخلف نیز توقیف شد.

سرهنگ " شالیکار" همچنین اضافه کرد: در این طرح سه نفر از مخلان نظم و امنیت، هشت خرده فروش مواد مخدر و ۱۴ معتاد متجاهر دستگیر و یک کیلو و۴۰۰ گرم از انواع مواد مخدر کشف و در همین راستا یک تن چوب جنگلی قاچاق به همراه یک دستگاه خودرو نیسان کشف و ضبط شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بابل درباره معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست برای ایجاد امنیتی پایدار در شهرستان و مقابله با سوداگران مرگ با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha