۲۱ تیر ۱۴۰۲، ۲۱:۴۰
کد خبر: 85168299
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اجتماع مردمی مدافعان حریم خانواده در حافظیه شیراز برگزار شد+ فیلم

شیراز - ایرنا - جمعی از بانوان و دختران شیرازی عصر امروز با شعار دفاع از حریم خانواده تجمع کرده و بر حفظ موازین اسلامی تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در سالروز جنایت مسجد گوهرشاد با فرمان رضا شاه پهلوی و همزمان روز گرامیداشت عفاف و حجاب، شیراز نیز همچون دیگر شهرهای کشور صحنه دفاع از حجاب و حریم خانواده بود.

بر اساس برنامه‌ها جمع بزرگی از مردم به این مناسبت راهپیمایی خودرویی و موتوری خود را از میدان الله (گلسرخ) آغاز کردند و پس از خلق صحنه‌هایی زیبا و پرشور با پرچم‌های فاطمی، زهرایی، حسینی و ایرانی خود از میدان ولی‌عصر و بوستان گذشتند و تا حافظیه رفتند؛ پایان بخش این راهپیمایی، آغاز اجتماع مردمی مدافعان حریم خانواده در آرامگاه حافظ بود.

حافظیه شیراز امروز مملو از دختران و بانوان شیرازی بود که برای گرامی‌داشت حجابشان و تاکید بر رعایت عفاف در جامعه و به حمایت از حریم خانواده در مکانی فرهنگی دور هم جمع شده بودند.

در این گردهمایی بیشتر بانوانه در ابتدا ابعادی از جنایات رضا شاه پهلوی در مسجد گوهرشاد و دوره تاریک کشف حجاب از سر بانوان مسلمان ایرانی تبیین شد و در ادامه ضرورت رعایت حجاب و زیست عفیفانه در سلامت خانواده و جامعه مورد تاکید قرار گرفت.

پس از این سخنرانی دخترکان شیرازی در وصف و دفاع از حجاب و پاکدامنی‌شان سرود خواندند و سپس بانوان یکپارچه در ستایش حجاب و در افتخار به پوشش فاطمی‌شان با مداح حاضر همخوانی کردند.

در پایان میرشکاری یکی از نوجوانان نخبه شیرازی بیانیه این اجتماع مردمی را قرائت و در این قالب بر به‌کارگیری همه امکانات قانونی برای دفاع از حریم حجاب و خانواده تاکید کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha