بنی‌تمیم انصراف داد؛ دوئل قهرمانان در انتخابات کشتی

تهران- ایرنا- مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی در حالی صبح فردا برگزار می‌شود که حمید بنی‌تمیم یکی از نامزدهای مطرح احراز پست ریاست، از حضور در انتخابات انصراف داد.

به گزارش شامگاه چهارشنبه ایرنا، مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی صبح پنجشنبه در سالن فارسی آکادمی کمیته ملی المپیک برگزار می‌شود. ۱۵ نفر برای رسیدن به کرسی ریاست فدراسیون ثبت نام کرده بودند که تایید صلاحیت نهایی هشت نفر از آنان به صورت رسمی اعلام شد.

حمید بنی‌تمیم، عباس جدیدی، جمشید خیرآبادی، علیرضا دبیر، حمید سیفی، عبدالله عزیزی، مصطفی میرزایی و حمید یاری کلوانی هشت نامزد تایید صلاحیت شده انتخابات فدراسیون کشتی هستند.

با این حال بنی‌تمیم نایب رئیس سابق این فدراسیون، با انتشار متنی در صفحه مجازی شخصی خود این انتخابات را یک‌طرفه دانست و نوشت: اینک که روند برگزاری انتخابات و عدم شفافیت موجود را می‌بینم و علی‌رغم هشدار دستگاه‌های نظارتی، برخلاف ادوار گذشته مجری انتخابات خود کاندیدای ریاست فدراسیون است، شرایط به گونه‌ای است که در انتخابات یک طرفه فرصت و شانسی برای دیگر کاندیداها باقی نمی‌ماند. ترجیح می‌دهم از انتخابات فدراسیون کشتی کنار کشیده و در سنگری دیگر به جوانان این مرز و بوم و آینده‌سازان ایران اسلامی خدمت کنم.

همچنین او در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ایرنا اعلام کرد که از حضور در انتخابات فدراسیون کشتی انصراف داده و به مجمع انتخاباتی این رشته المپیکی نخواهد آمد.

با انصراف بنی‌تمیم، به نظر می‌رسد صف بندی‌های انتخاباتی به سمت و سوی موافقان و منتقدان علیرضا دبیر برود. انتظار می‌رود در انتخابات فدراسیون کشتی رقابت اصلی بین علیرضا دبیر رئیس کنونی فدراسیون، عبدالله عزیزی رئیس پیشین هیئت استان تهران و عباس جدیدی پیشکسوت کشتی و نایب قهرمان المپیک ۱۹۹۶ آتلانتا باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha