۲۱ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۴
کد خبرنگار: 1278
کد خبر: 85167498
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

خیر زنجانی بیش از ۶ میلیارد ریال برای آزادی زندانیان کمک کرد

زنجان - ایرنا - رئیس ستاد دیه استان زنجان گفت: خیر زنجانی ۶ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در این استان پرداخت کرد.

علاءالدین کریمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایران افزود: خیر زنجانی در اقدامی خداپسندانه و انساندوستانه و با اطلاع از وضعیت زندانیان جرائم غیرعمد این مبلغ را به حساب ستاد دیه استان واریز کرد.

وی یادآورشد: با این میزان مبلغ پرداختی از سوی خیر زنجانی زمینه آزادی ۱۲ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در استان فراهم شد.

کریمی افزود از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۵ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد از سطح زندانهای استان با کمک خیرین نوعدوست و نیک اندیش آزاد شدند.

وی با بیان اینکه تعداد زندانیان جرایم غیرعمد شناور است، افزود: سال گذشته با کمک خیران زنجانی و ستاد دیه استان ۴۶ میلیارد تومان از بدهی زندانیان جرایم غیرعمد در زنجان پرداخت شد و ۲۳۹ زندانی جرایم مالی غیرعمد از بند رهایی یافتند.

کریمی خاطرنشان کرد: در شب برگزاری جشن گلریزان ( ماه مبارک رمضان) امسال نیز با مشارکت ۲ هزار نیک اندیش و خیر زنجانی بیش از ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان از سوی خیران برای آزادی زندانیان جرایم مالی غیر عمد جمع آوری شد که این میزان با ادامه کمکهای اعطایی از سوی خیرین به بیش از ۱۱۰ میلیارد ریال رسید.

وی با بیان اینکه ستاد دیه استان زنجان در کمک خیران به آزادی زندانیان مالی و جرایم غیرعمد رتبه نخست را دارد، اظهار داشت: علاقه مندن برای کمک به آزادسازی زندانیان می توانند کمکهای خود را به شماره حساب ۰۲۲۴۱۳۷۳۹۷۰۰۶ نزد بانک ملی واریز کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha