۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۳۲
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 85166917
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار: ایجاد شغل پایدار برای فارغ التحصیلان دانشگاهی کاشان در دستور کار است

کاشان _ ایرنا _ فرماندار ویژه کاشان گفت: نرخ بیکاری در بین فارغ التحصیلان دانشگاهی زیاد است و تلاش ما ایجاد شغل پایدار برای قشر تحصیلکرده شهرستان است.

به گزارش ایرنا، محمدشریف زارعی سه شنبه در کارگروه اشتغال شهرستان کاشان افزود: در حال حاضر نرخ بیکاری در بین افراد با سطح سواد کمتر از دیپلم صفر است و در این بخش بیکار نداریم.

وی اظهار کرد: مهمترین راهکار ایجاد شغل برای تحصیلکردگان استفاده از ظرفیت های دانش بنیانی است و باید به این مهم توجه شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان هم در این جلسه گفت: تسهیلات تبصره ۱۶ برای نخستین بار به مجموعه دستگاه های دولتی برای پرداخت تفویض اختیار شد اما این پرداخت ها به درستی انجام نشده است.

میثم مداحی افزود: استان اصفهان همواره رتبه های نخست در خصوص معرفی متقاضیان به بانک برای استفاده از تسهیلات تبصره ۱۶ را دارا بوده اما متاسفانه طبق اعلام وزارت کشور میزان جذب این استان در سال جاری رتبه بیستم با تنها ۳۰ درصد جذب بوده است.

وی اظهار کرد: سازوکار شعبه های اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی ما در شهرستان ها باید با همت بیشتر برای جذب منابع فعالیت کند، اگر بانکی اعلام کرد که فرد متقاضی معرفی شده به موقع مراجعه نمی کند باید فرد دیگری به عنوان جایگزین معرفی شود.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha