تکریم خانواده معظم شهدا تجلیل ارزش‌های نظام اسلامی است

آستارا- ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت: قدردانی، تجلیل و تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تجلیل از ارزش های نظام اسلامی است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدرضا داوطلب روز سه‌شنبه در دیدار با برخی از خانواده‌های شهدای آستارا اظهار کرد: تکریم خانواده شهدا و ایثارگران، فرهنگ ایثار را در جامعه تقویت می‌کند و از این رو دیدار و همه مسئولان وظیفه دارند که خواسته‌های آنها را در حد توان پیگیری کنند.

وی افزود: شهدا، جانبازان و ایثارگران از سرمایه‌های اصلی ایران اسلامی هستند، عزت، امنیت، آرامش و اقتدار کنونی میهن عزیز ما از برکت خون شهیدان است و خانواده های این شهیدان و ایثارگران ولی‌نعمتان جامعه هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان بیان کرد: راه شهیدان و ایثارگران دوران دفاع مقدس همچنان ادامه دارد و جوانانی به تاسی از سیره آنها برای حفظ امنیت و آرامش کشور جان خود را فدا می کنند که مسئولان به نوبه خود موظف به دیدار خانواده‌ها و پیگیری انتظارات این عزیزان هستند.

وی در سفر خود به آستارا با همراهی جمعی از مسئولان این شهرستان از جمله معاون سیاسی فرماندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و امام‌جمعه با خانواده‌های ۱۰ نفر از شهیدان و ایثارگران دوران دفاع مقدس دیدار کرد.

مردم آستارا در دوران دفاع مقدس ۱۶۷ شهید گلگون کفن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم کردند.

شهرستان مرزی بندر آستارا با جمعیت حدود ۹۵ هزار نفر در غربی‌ترین نقطه استان گیلان، در فاصله نزدیک به ۱۷۳ کیلومتری رشت و همجوار با کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha