۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۰
کد خبرنگار: 1357
کد خبر: 85166527
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مخالفان نتانیاهو در خیابان‌ها چادر زدند + فیلم

۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۳:۱۰
کد خبر: 85166527
مخالفان نتانیاهو در خیابان‌ها چادر زدند + فیلم

تهران-ایرنا- معترضان به لایحه تغییرات قضائی مطرح شده توسط کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی در خیابان‌ها چادر زده و با بستن تقاطع‌ها با وسایل مختلف و روشن کردن آتش، از صبح امروز تاکنون همچنان مانع عبور و مرور خودروها می شوند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری صهیونیستی «ایزرائیل نشنال نیوز»، صهیونیست های سکولار و دینی مخالف لایحه تغییرات قضائی امروز مقابل خانه «دنی دانون» از اعضای ائتلاف حاکم بر سرزمین های اشغالی، تجمع و مراسم مذهبی برگزار کردند.

این رسانه صهیونیست نوشت: حدود ۳۰ معترض نیز با چادر زدن در تقاطع «هاسیرا» در «هرزلیا» و آتش زدن لاستیک خودرو، از عبور و مرور خودروها جلوگیری کردند.

پلیس بعد از یک ساعت درگیری با معترضان، توانست این تقاطع را برای عبور خودروها باز کند.

در تقاطع «کارکور» نیز معترضان به لایحه تغییرات قضائی با بنر «ورود به دیکتاتوری ممنوع»، این تقاطع را بسته و مانع عبور خودروها شدند. در جلوی ساختمان دیوان عالی رژیم صهیونیستی نیز از صبح امروز تاکنون تجمع ادامه دارد و نیروهای سواره نظام و پیاده رژیم صهیونیستی همراه با ماشین های آب پاش در حال مقابله با متعرضان و عقب راندن آنها هستند.

پزشکان صهیونیست در بیمارستان «أساف هروفیه» نیز در اعتراض به آنچه "کودتای قانونی" کابینه نتانیاهو می دانند، خیابان را مسدود کردند.

معترضان به لایحه تغییرات قضائی که امروز را «روز اختلال» نامیده اند قرار است در صدها نقطه از سرزمین های اشغالی تظاهرات و اوضاع را به هم بزنند و مانع عبورو مرور خودروها شوند.

براساس این گزارش، تظاهرات اصلی قرار است ساعت ۴ بعد از ظهر به وقت محلی در فرودگاه «بن گورین» اتفاق بیافتد.

تظاهرات مقابل محل اقامت رئیس رژیم صهیونیستی و سفارت آمریکا در تل آویو نیز قرار است ساعت ۶:۳۰ بعد از ظهر انجام شود.

تظاهرات «روز اختلال» رسما ساعت ۸ عصر در سراسر سرزمین های اشغالی از جمله خیابان «کاپلان» از خیابان های اصلی تل آویو برگزار خواهد شد اما از صبح امروز معترضان در این خیابانها تجمع کرده اند که پلیس با آنها درگیر شده و شماری را بازداشت کرده است.

شب گذشته و همزمان با برگزاری جلسه کنست رژیم صهیونیستی برای بررسی بخشی از لایحه جنجالی تغییرات قضایی در اولین مرحله بررسی، منابع خبری از تظاهرات در مقابل ساختمان کنست و ورود چند معترض به آن خبر دادند.

ماموران امنیتی رژیم صهیونیستی با معترضان به این لایحه که در ورودی‌های کنست حضور داشتند، درگیر شدند و شماری را بازداشت کردند.

کابینه حاکم رژیم صهیونیستی قصد دارد تا پیش از شروع تعطیلات تابستانی کنست در پایان ماه جولای، لایحه تغییرات قضائی را تصویب کند.

تلاش کابینه حاکم بر رژیم صهیونیستی برای تسلط بر دستگاه قضائی این رژیم و مقاومت ائتلاف مخالفان در کنست، گسست سیاسی در این رژیم را تشدید کرده است.

روسای گروه‌های مخالف در رژیم صهیونیستی هدف لایحه تغییرات قضایی کابینه نتانیاهو را تضعیف دستگاه قضایی این رژیم و تلاش نتانیاهو برای جلوگیری از محاکمه خود به خاطر سه پرونده فساد مالی و رشوه خواری می‌دانند و معتقدند که این اقدامات کابینه، رژیم صهیونیستی را به سمت درگیری و جنگ داخلی و فروپاشی تدریجی سوق خواهد داد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha