۲۰ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۴۶
کد خبرنگار: 5369
کد خبر: 85166371
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

حماس: اسراییل پاکسازی قومی به راه انداخته است + فیلم

تهران-ایرنا- سخنگوی جنبش حماس اشغال منزل یک خانواده فلسطینی توسط صهیونیست ها در قدس را پاکسازی قومی از سوی رژیم تل آویو و جنگ رژیم صهیونیستی علیه هویت عربی و اسلامی این شهر اشغالی توصیف کرد.

به گزارش امروز (سه شنبه) ایرنا به نقل از خبرگزاری فلسطینی شهاب، "حازم قاسم"، سخنگوی جنبش حماس تاکید کرد که تخلیه منزل خانواده «صب لبن» در قدس اشغالی و تحویل آن به شهرک نشینان صهیونیست، جنایت پاکسازی قومی علیه ملت فلسطین است.

وی گفت که این جنایت بخشی از جنگ صهیونیست ها علیه هویت عربی و اسلامی قدس اشغالی است.

قاسم خاطرنشان کرد: این جنایت در امتداد جنگ مذهبی علیه مقدسات ما و نقض تمام قوانین بین المللی و انسانی است.

سخنگوی حماس در عین حال از نهادها و جامعه بین المللی درخواست کرد تا موضعی روشن و عملی درخصوص جنایت کوچاندن فلسطینی ها در قدس از سوی رژیم اشغالگر صهیونیستی اتخاذ کنند و به محکومیت های رسانه ای اکتفا نکنند.

بر اساس این گزارش، نظامیان اشغالگر صهیونیستی صبح امروز منزل خانواده «صب لبن» واقع در ناحیه عقبه خالدیه در منطقه قدیم قدس اشغالی را اشغال و آن را به شهرک نشینان صهیونیست تحویل دادند.

صهیونیست ها این خانواده فلسطینی را مجبور به ترک منزلش کردند و شماری از فلسطینیانی را که از آن ها دفاع کردند، نیز بازداشت کردند.

«نوره صب لین» بانوی فلسطینی که صهیونیست ها خانه اش را به اشغال خود در آوردند، در برابر صهیونیستها فریاد زد که سرزمین و خاک فلسطین از آن ما است و آن را هرگز ترک نخواهیم کرد و این شما اشغالگران و صهیونیست ها هستید که رو به زوال و نابودی هستید و ظلم پایدار نمی ماند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha