شیراز میزبان رقابت‌ بانوان  در  ۲ رشته ورزشی/ درخشش فارسی‌ها در مسابقات فرهنگیان

شیراز – ایرنا – شیراز از امروز میزبان رقابت‌های والیبال و بسکتبال بانوان فرهنگی کشور است که در قالب آن ۵۲  تیم به رقابت می‌پردازند.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان فارس روز سه‌شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ۲۹ تیم والیبال و ۲۳ تیم بسکتبال بانوان فرهنگی از سراسر کشور در این رقابت‌ها حضور دارند که مراسم قرعه کشی والیبال امشب در سالن ملاصدرا باشگاه فرهنگیان و قرعه کشی بسکتبال در مجتمع ایثار برگزار می‌شود.

سید کاظم حسینی افزود: این رقابت‌ها که تا ۲۶ تیر ماه ادامه دارد و ۷۰ نفر از استان فارس به عنوان عوامل برگزاری این رویداد کشوری فعالیت می‌کنند.

وی افزود: ۶۴۰ ورزشکار در قالب تیم‌هایی از سراسر کشور در رقابت‌های بسکتبال و والیبال بانوان فرهنگی حضور دارند که در چهار هتل شیراز اسکان داده شده‌اند.

حسینی عنوان کرد: سالن‌های نرجس و رضوان، پوریای ولی میزبان رقابت‌های بانوان فرهنگی کشور در رشته والیبال است و مسابقات بسکتبال در سالن‌های شهدای دانش‌آموز شیراز برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: بانوان والیبالیست فرهنگی فارس سال گذشته در این رقابت‌ها موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شده و امید است بتواند امسال نیز موفق عمل کند.

درخشش فرهنگیان فارس در رقابت‌های کشوری

معاون تربیت‌بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان فارس با اشاره به درخشش فرهنگیان فارس در این دوره از رقابت‌های کشوری، گفت: فرهنگیان فارس در رقابت‌های فوتسال مردان که روز گذشته در کرمان پایان یافت موفق شد از عنوان نایب قرهرمانی سال گذشته خود دفاع کند.

وی یادآور شد: سال گذشته شیراز میزبان رقابت‌های فوتسال مردان بود که فرهنگیان فارس در رده زیر چهل سال عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.

حسینی ادامه داد: بانوان فرهنگی فارس نیز موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی در رشته تنیس روی میز شدند که در تبریز پایان یافت.

وی اضافه کرد: بانوان استان فارس در رشته بدمینتون دوبل و تک نفره نیز مدال برنز را دریافت کردند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل تربیت بدنی استان فارس ادامه داد: مسابقات والیبال و بسکتبال و تنیس روی میز مردان نیز در ارومیه و مشهد در جریان است که فرهنگیان فارس در والیبال به جمع هشت تیم پایانی راه یافته، در بسکتبال با صعود از گروه خود در یک شانزدهم رقابت می‌کنند و در تنیس روی میز نیز به دور بعد صعود کرده‌اند.

حسینی با بیان اینکه در دور قبل مسابقات فرهنگیان کشور، استان فارس در مجموع ۹ رشته اول شد، اظهار کرد: امید است با تداوم درخشش ورزشکاران فرهنگی استان، جایگاه نخست فارس تکرار شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha