رییس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای هرمزگان در سمت خود ابقا شد

بندرعباس - ایرنا - «محمود کریم زاده» با کسب آرای مجمع انتخاباتی در سمت ریاست هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان هرمزگان ابقا شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای هرمزگان شامگاه دوشنبه با حضور سیدمحسن موسوی دبیر فدراسیون، مظفر خادمی نسب مدیرکل ورزش و جوانان استان و سایر اعضای مجمع در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

تنها کاندید این مجمع، محمود کریم زاده بود که موفق شد با ارائه برنامه های خود همه ۱۱ رای اعتماد اعضای مجمع را کسب کند و به مدت چهار سال دیگر بر صندلی ریاست این هیات تکیه بزند.

همچنین انتخابات هیأت رییسه هیأت ورزش بیماران خاص استان هرمزگان برگزار شد که «اسما عالی پور» به عنوان نائب‌ رییس، «عباس امانی» به عنوان خزانه‌دار، «یعقوب کاویان مهر» به عنوان عضو، «ملیحه طاهری» به عنوان عضو و «غلامعلی دانشور» به عنوان عضو انتخاب شدند.

دبیر فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا در این مجمع اظهار کرد: کار برای جامعه ورزش بیماران خاص، قلبی است و افرادیکه در هیات بیماران خاص و پیوند اعضا فعالیت می کنند با تمایل شخصی این کار را انجام می‌دهند.

سید محسن موسوی ادامه داد: از نظر مالی شرایط سخت شده است و فدراسیون و هیات‌های تابعه آن خدماتی که ارائه می کنند بدون دریافت هزینه از ورزشکاران برگزار می‌کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان نیز گفت: در چهار سال گذشته رییس هیات از تمام ظرفیت‌های ممکن استفاده کرد تا خدمات مناسب به ورزشکاران بیماران خاص ارائه شود.

مظفر خادمی نسب خاطرنشان کرد: در سالجاری باتوجه به مشکلات موجود نتوانستیم به میزان لازم به هیات ورزش بیماران خاص کمک کنیم، امیدوارم در این زمینه از ظرفیت بخش خصوصی و خیران به خوبی استفاده شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha