۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۲
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 85165532
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

گلستان و تهران قهرمان رقابت‌های اسکواش دختران کشور شدند

گرگان - ایرنا - رقابت‌های اسکواش دختران قهرمانی کشور در رده‌های سنی کمتر از ۱۷ و ۱۹ سال، ظهر امروز دوشنبه با قهرمانی اسکواش‌بازان گلستان و تهران در هر رده سنی به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا در فینال رده سنی کمتر از ۱۷ سال، «باران محمدپور» از تهران به مصاف «پارمین نیکوپایان» دیگر اسکواش‌باز از این استان رفت که در یک مسابقه حساس و نفس‌گیر که به دست پنجم کشیده شده، در نهایت «نیکوپایان» با مجموع سه بر ۲ حریفش را شکست داد و به عنوان قهرمانی رسید.

در مسابقه فینال کمتر از ۱۹ سال، «فاطمه فلاحتی» از استان یزد در برابر «نرگس سطانی» از گلستان قرار گرفت که در پایان این مسابقه، سلطانی با نتیجه سه بر یک توانست به پیروزی برسد و عنوان نخست را به خود اختصاص دهد.

براساس این گزارش در مجموع رده‌بندی نهایی این رقابت‌ها در رده سنی کمتر از ۱۷ سال، پس از «پارمین نیکوپایان» و «باران محمدپور» هر ۲ از استان تهران که به ترتیب به مقام‌های اول و دوم دست یافتند، «ثمین حسن‌پور» و «نازنین تقی‌نژاد» به ترتیب از استان‌های فارس و یزد به طور مشترک به مقام سوم رسیدند.

همچنین در رده سنی زیر ۱۹ سال «دینا مقری» از گلستان به همراه شکیبا قلی‌پور دیگر بازیکن گلستانی، مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.

در مسابقات اسکواش دختران قهرمانی کشور در رده‌های سنی زیر ۱۷ و ۱۹ سال به ترتیب ۳۱ و ۲۶ نفر حضور داشتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha