۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۴
کد خبرنگار: 998
کد خبر: 85165185
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رشد پنج برابری مخاطبان سینماهای خراسان جنوبی

۱۹ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۵۴
کد خبر: 85165185
رشد پنج برابری مخاطبان سینماهای خراسان جنوبی

بیرجند - ایرنا - سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از رشد پنج برابری مخاطبان سینماهای استان در سه ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

مرضیه صابری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت ۲۲ هزار و ۱۳۳ نفر برای دیدن فیلم به سینماهای بهمن و فردوسی بیرجند، سینمای قاین و سینما سیار رفته‌اند.

وی میزان فروش بلیت در گیشه‌های این سینماها را ۶۶۴ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: پرفروش ترین فیلم با ۴۴۱ میلیون تومان مربوط به فیلم فسیل بوده و مابقی مربوط به سایر فیلم‌ها از جمله دسته دختران و غریب است.

سرپرست معاونت امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی تعداد سینماهای فعال این استان را سه سینما ذکر کرد و افزود: سینماهای بهمن و فردوسی بیرجند و سینمای قاین در مجموع با ۶۸۰ صندلی فعال است و سایر سینماهای استان نیمه فعال یا غیر فعال هستند.

وی مجموع ظرفیت صندلی‌های سینماهای خراسان جنوبی را هزار و ۴۶۴ صندلی عنوان کرد و گفت: از آغازین روزهای امسال تاکنون شهروندان از فیلم‌های به نمایش درآمده در سینما بهمن و سینما فردوسی بیرجند به ویژه فلیم فسیل با ژانر کمدی، استقبال کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha