۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۲۰:۱۸
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85164841
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نشست جنجالی اتحادیه میهنی و حزب دمکرات کردستان عراق/طالبانی با عصبانیت  جلسه را ترک کرد

تهران-ایرنا- منابع خبری بعد از ظهر امروز (یکشنبه) از پایان جنجالی و بی‌نتیجه دیدار هیأت‌های سیاسی حزب دمکرات و اتحادیه میهنی کردستان عراق خبر دادند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا، شبکه العهد عراق در این باره اعلام کرد امروز دیدار هیأت‌های سیاسی دو حزب اتحادیه میهنی و دمکرات کردستان عراق در دفتر سیاسی حزب دمکرات برگزار شد و بافل طالبانی در پایان این دیدار با عصبانیت این جلسه را ترک کرد.

منابع مطلع در این باره گزارش دادند که به دلیل مشاجره تند یکی از اعضای حزب دموکرات کردستان عراق، بافل طالبانی رئیس حزب اتحاد میهنی این جلسه را ترک کرد و نشست بی‌نتیجه به پایان رسید.

بافل طالبانی حین خروج از این نشست به خبرنگاران گفت: از این به بعد اتحادیه میهنی، ساکت نخواهد ماند و هر آنچه که رخ دهد، اتحادیه میهنی، پاسخ متناسب و متقابل آن را خواهد داد.

بافل طالبانی در پاسخ به این پرسش خبرنگاران که آیا مواضع شما با حزب دمکرات به تفاهم نزدیک است؟ با لحن تندی گفت: چنین به نظر می‌رسد که نزدیک هستیم؟

پیشتر نیز نیچروان بارزانی رییس اقلیم کردستان عراق از روابط «بد» حزب دموکرات و اتحادیه میهنی کردستان این کشور خبر داده بود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha