۳۱ اثر سینمایی از جشنواره فیلم «حوا» در مشهد به نمایش در می‌آید

مشهد-ایرنا- مدیر گروه سینمایی و سمعی - بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ۳۱ اثر سینمایی از جشنواره ملی فیلم «حوا» طی روزهای ۲۰ تا ۲۳ تیرماه هفته جاری همزمان با تهران در پردیس سینمایی مهر کوهسنگی مشهد در مشهد به نمایش در می‌آید.

سوسن محمدزاده روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: نخستین جشنواره فیلم حوا با محوریت موضوع زن و با رویکرد حمایت از خانواده و به همت بنیاد بین‌المللی گوهرشاد همزمان با تهران در ۱۲ استان دیگر کشور از جمله خراسان رضوی از ۲۰ تا ۲۳ تیرماه برگزار می شود.

وی بیان کرد: مشهد مقدس در پردیس سینمایی مهر کوهسنگی، از سه شنبه ۲۰ تا جمعه ۲۳ تیرماه جاری میزبان این رویداد به صورت همزمان با تهران خواهد بود، در چهار روز برگزاری جشنواره در مشهد، بخش اعظم آثار رسیده به جشنواره، از جمله ۱۵ فیلم داستانی کوتاه، ۱۰ اثر مستند و ۶ فیلم بلند سینمایی اکران خواهد شد.

 ۳۱ اثر سینمایی از جشنواره «فیلم حوا» در مشهد روی صحنه می‌رود

مدیر گروه سینمایی و سمعی - بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: شروع نمایش فیلمها در پردیس سینمایی مهر کوهسنگی هر روز طی ساعتهای ۱۵، ۱۷، ۱۹ و ۲۱ است، اما  در روز آخر جشنواره نمایش فیلمها از ساعت ۱۷ آغاز خواهد شد.

محمدزاده اضافه کرد: خراسان رضوی اثر سینمایی در نخستین جشنواره فیلم حوا ندارد، ضمن اینکه نمایش فیلمهای این جشنواره در پردیس سینمایی مهر کوهسنگی به صورت رایگان خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha