۱۸ تیر ۱۴۰۲، ۱۱:۱۹
کد خبرنگار: 2201
کد خبر: 85164245
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

 اختلاف مالی ۳۰ میلیارد تومانی در دزفول به سازش ختم شد

دزفول-ایرنا- رئیس دادگستری دزفول گفت: اعضای شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف شهرستان دزفول در دهه ولایت توانستند با تاسی به مولای متقیان حضرت علی (ع) پرونده اختلاف مالی به ارزش ۳۰ میلیارد تومان بین شریکان یک معدن سنگ شکن بزرگ را به صلح و سازش ختم کنند.

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی توسعه حل اختلاف استان خوزستان، فیصل مزرعه روز یکشنبه افزود: چند سال پیش اختلاف مالی بین شریکان یک معدن سنگ شکن بزرگ در دزفول رخ داد که منجر به طرح شکایت شریکان علیه یکدیگر شد و روز به روز اختلاف بین آنها گسترش یافت.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع و تشدید اختلاف بین شریکان، پرونده یرای ایجاد صلح و سازش به شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول ارجاع داده شد که بلافاصله اعضای شعبه با برگزاری جلسات متعدد به بررسی موضوع و راه حل آن با اصحاب دعوا پرداختند.

رئیس دادگستری دزفول اظهار کرد: با استعانت از خداوند و تلاش مجدانه اعضای شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف این شهرستان و در آستانه عید بزرگ غدیر خم، اختلاف شریکان درخصوص بحث سهم مالکانه بین اعضای شرکت و تقسیم آن، پس از چند سال و تشکیل چندین پرونده در دادگاه و دادسرا منجر به صلح و سازش نهایی شد.

اطعام بیش از ۱۰ هزار نفر با همت خیرین و اعضای شورای حل اختلاف دزفول
مزرعه همچنین از اطعام بیش از ۱۰ هزار نفر به شکرانه عید سعید غدیر و دهه ولایت با همت خیرین و اعضای شورای حل اختلاف این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای بزرگداشت عید سعید غدیرخم، اعضای شورای حل اختلاف دزفول با همکاری خیرین با پخت و پز غذا، در دهه مبارک ولایت بیش از ۱۰ هزار نفر از قشرهای مختلف مردم را اطعام دادند.

وی برگزاری مستمر برنامه‌های فرهنگی با کیفیت را از راهکارهای مناسب برای ایجاد آرامش و آسایش در جامعه دانست و افزود: خوشبختانه اعضای شورای حل اختلاف این شهرستان با همکاری و مساعدت خیرین فعالیت‌های بسیار خوبی در این زمینه دارند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha