کمال عثمانی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: از مجموع مرسولات پستی ارسال شده تعداد ۱۶۶ و ۲۹۰ مرسوله داخلی و ۱۶۷ مرسوله خارجه بوده که به مقاصد مختلف ارسال شده است.
وی ادامه داد: امسال همچنین بیش از ۷۶ هزار مرسوله پستی از سایر مبادی به مهاباد واصل شده که توسط همکاران اداره پست در سطح شهر و روستا تحویل گیرندگان داده شده است.
عثمانی یادآور شد: در سه ماهه نخست امسال پست مهاباد رتبه نخست ترافیک و درآمد را در بین شهرستانهای استان آذربایجان غربی با تفاوت زیادی بدست آورد.
رییس اداره پست مهاباد اضافه کرد: خدمات پستی به صورت فیزیکی، الکترونیکی و مالی در قالب سرویسهای متنوع پستی شامل سفارشی، پیشتاز، الکترونیکی، خرید و فروش اینترنتی و خدمات متقابل انجام میگیرد.
عثمانی با اشاره به اینکه رضایت شهروندان مهمترین دغدغه اداره پست است، توصیه کرد شهروندان در زمان ارسال مرسولات خود نسبت به درج صحیح آدرس، کد پستی فرستنده و گیرنده اقدام کنند.
وی تاکید کرد: مردم در صورت تاخیر در دریافت بسته و نامههای خود از طریق سایت شرکت ملی پست (tracking.post.ir) یا با مراجعه حضوری به باجه معطله اداره پست مهاباد نسبت به پیگیری و دریافت مرسولات خود اقدام کنند.
عثمانی گفت: ماهانه بیش از ۲۵۰ تُن موسوله پستی توسط کامیونهای موجود و همچنین ماهانه ۱۲ کامیون فوق العاده اقدام به ارسال محمولههای پستی به داخل و خارج از کشور خواهد کرد که عملکرد قابل توجهی محسوب میشود.
به گفته وی، مرسولات دارای نقص آدرس بسته به نوع سرویس به مدت یک هفته تا سه ماه در باجه معطله نگهداری میشوند.
به گزارش ایرنا، پست مهاباد در سال ۱۴۰۱ رتبه نخست ترافیک و سرانه درآمدی را در بین شهرستانهای استان آذربایجان غربی کسب کرد، هم اکنون ۴۰ دفتر پیشخوان، ۲۸ دفتر آیسیتی در سطح این شهرستان فعال است.
مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجانغربی قرار دارد.
نظر شما