۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۰۵
کد خبرنگار: 1309
کد خبر: 85163679
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دستگاه تولید پلاک خودرو در بوشهر آغاز بکار کرد

۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۸:۰۵
کد خبر: 85163679
دستگاه تولید پلاک خودرو در بوشهر آغاز بکار کرد

بوشهر-ایرنا- معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان بوشهر گفت: دستگاه تولید پلاک خودرو تهیه شده توسط مهندسان توانمند داخلی، در مرکز این استان آغاز بکار کرد.

سرهنگ حمیدرضا خضری‌تنگستانی روز شنبه در گفت و گو اظهار کرد: با راه‌اندازی مرکز یاد شده استان بوشهر اکنون از استان‌های پیشرو در بهره‌گیری از دستگاه داخلی تولید پلاک خودرو در کشور است و با فعالیت این دستگاه سرعت خدمات تعویض پلاک در این استان رشد چشمگیری به خود می‌گیرد.

وی افزود: تا پیش از این برای پاسخ مراجعه کنندگان باید پلاک در تهران تولید و به بوشهر می‌رسید که این فرایند چند روز زمان می‌برد ولی اکنون این خدمت در حدود یک ساعت به مردم ارائه می‌‎شود.

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی استان بوشهر تصریح کرد: دستگاه ساخته شده توسط متخصصان داخلی نسبت به نمونه‌های قدیمی و خارجی قابلیت بیشتری داشته و دستگاه جدید روزانه قادر به تولید بیش از ۳۰۰ پلاک خودرو است.

خضری‌تنگستانی گفت: صرفه جویی در مدت زمان مراجعه کنندگان تعویض پلاک یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی است که با ساخت و فعال سازی دستگاه تولید پلاک تحولی بی نظیر برای خدمت‌رسانی به هم استانی‌ها ایجاد می‌شود.

وی تاکید کرد: مرکز تعویض پلاک یکی از خدمات روزانه نیروی انتظامی برای مردم است که بدون تردید باید از لحاظ کمی و کیفی در سطح مناسبی قرار داشته باشد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha