۱۷ تیر ۱۴۰۲، ۱۷:۱۳
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85163499
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تصادف در آزادراه زنجان به قزوین ۶ مصدوم برجا گذاشت

زنجان - ایرنا - رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: تصادف ۲ دستگاه خودرو در آزادراه زنجان به قزوین ۶ مصدوم داشت که توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان بوعلی خرمدره منتقل شدند.

داریوش تقیلو روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بعدازظهر امروز تصادف ۲ دستگاه خودروی تیبا و کامیون در مسیر جنوبی آزادراه زنجان به قزوین به اورژانس ۱۱۵ استان گزارش شد.

وی اضافه کرد: بلافاصله سه آمبولانس به محل اعزام شد و اقدامات پیش بیمارستان برای مصدومان انجام گرفت.

این مسوول ادامه داد: پنج تن از مصدومان توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان بوعلی خرمدره منتقل شدند و یک آقای ۴۴ ساله نیز از اعزام به بیمارستان امتناع کرد.

رییس اورژانس و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه در زمان حاضر اورژانس استان زنجان ۱۰۷ دستگاه آمبولانس دارد که در انجام ماموریت‌ها به کارگیری می‌شود، گفت: اورژانس استان ۴۸۰ نیروی انسانی دارد که در پایگاه‌های جاده‌ای و شهری استان در حال خدمت رسانی هستند.

تقیلو با بیان اینکه با جانمایی استاندارد پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در این استان، زمان رسیدن به بالین بیمار به کمتر از میانگین کشوری رسیده است، خاطر نشان کرد: مدت زمان رسیدن بر بالین بیمار در ماموریت‌های شهری و جاده‌ای استان به میانگین پنج دقیقه در شهر و ۱۱ دقیقه در جاده‌ها رسیده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha