معاون وزیر کشور یمن: دانشگاه علوم پزشکی شیراز، یکی از قطب‌های علمی منطقه است

شیراز-ایرنا- معاون درمان وزیر کشور یمن با اشاره به دستاوردهای بزرگ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، این دانشگاه را یکی از قطب‌های علمی منطقه معرفی کرد.

به گزارش شنبه ایرنا از دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر «عبدالوهاب» که با هدف افزایش تعامل بین دانشگاه های علوم پزشکی شیراز و یمن، به فارس سفر کرده است، ضمن بازدید از امکانات آموزشی، پژوهشی و درمانی این دانشگاه، طی نشستی با مسوولان حوزه سلامت، پیرامون همکاری های مشترک دوجانبه و تربیت نیروی های متخصص یمنی به تبادل نظر پرداخت.

وی در این نشست بر ضرورت انتقال و درمان بیماران یمنی و استفاده از ظرفیت های توریسم سلامت در زمینه های مختلف پرشکی و پیوند اعضاء، تاکید کرد.

او در ادامه ضمن بازدید از بیمارستان ابوعلی سینا، با معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رییس این مرکز درمانی، دیدار و گفت و گو کرد.

معاون وزیر کشور یمن: دانشگاه علوم پزشکی شیراز، یکی از قطب‌های علمی منطقه است

معاون درمان وزیر کشور یمن همچنین خواهان فراهم شدن زمینه انعقاد تفاهم نامه و معرفی دانشجویان ممتاز یمنی به ادامه تحصیل در شیراز شد.

در این دیدار، دکتر «سید حسن سراج» معاون بین الملل دانشگاه، دکتر «محمدباقر خسروی» رییس بیمارستان ابوعلی سینا، دکتر «مهدی پاسالار»، مدیر روابط، رتبه بندی و اعتباربخشی بین الملل دانشگاه و «علی طاهری» کارشناس روابط بین الملل دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز حضور داشتند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha