۱۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۹
کد خبرنگار: 2204
کد خبر: 85162651
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بازگشت حجاج خراسان جنوبی تا ۱۹ تیر ادامه دارد

۱۶ تیر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۹
کد خبر: 85162651
بازگشت حجاج خراسان جنوبی تا ۱۹ تیر ادامه دارد

بیرجند - ایرنا - مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی گفت: عملیات بازگشت حجاج خراسان جنوبی از روز جمعه ۱۶ تیر آغاز شد و تا ۱۹ تیر ادامه دارد.

خلیل طهماسبی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اولین گروه از حجاج استان امروز وارد فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند شدند و در این چهار روز میزبان ۹ پرواز هواپیمایی ایران ایر برای بازگشت زائران خانه خدا هستیم.

وی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده برای انجام به موقع پروازها، امیدواریم در ورود پروازهای برگشت حج تمتع تاخیر چندانی نداشته باشیم.

مدیرکل فرودگاه‌های خراسان جنوبی عنوان کرد: آمادگی کامل و شبانه‌روزی عوامل فرودگاهی برای استقبال از زائران خانه خدا وجود دارد و مراسم استقبال از حجاج در محل فرودگاه انجام می‌شود.

وی افزود: با برگزاری جلسات و تدابیر مناسب برای انجام هرچه بهتر عملیات بازگشت حجاج، هماهنگی لازم با نهادهای مستقر در فرودگاه انجام شده است و تلاش می‌شود روند تحویل بار و خروج از فرودگاه تسهیل و تسریع شود.

طهماسبی گفت: اقدامات مناسبی در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات به حجاج از جمله آماده‌سازی تجهیزات ترمینالی، آماده‌سازی تسمه نقاله‌ها، تامین چرخ دستی، افزایش تعداد کارکنان پلیس، گذرنامه، پایگاه امداد، خدمات و باربری صورت گرفته است.

وی بیان کرد: همچنین اکثر حجاج بار خود را از مجموعه فرودگاه تحویل خواهند گرفت.

۲ هزار و ۸۱ زائر خانه خدا از خراسان جنوبی در بازه زمانی ۱۳ تا ۱۶ خرداد امسال از طریق فرودگاه بیرجند به جده اعزام شدند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha